Witam,
Mam dwa problemy z Prestą. Sklep:
http://www.orkiszowepola.pl/sklep/1. dostałem wiadomość od klientki: "Składając zamówienie teoretycznie mam możliwość dodania nowego adresu oraz modyfikacji adresu do wysyłki, którym automatycznie staje się adres podany w trakcie rejestracji. NIESTETY przy próbie modyfikacji domyślnie przyjętego adresu wysyłki lub przy próbie wprowadzania nowego adresu, pod nowym ID, pojawia się "błąd fatalny" i niemożliwa staje się zarówno modyfikacja jak i wprowadzenie nowego adresu. Nie jest to też możliwe z poziomu zakładki "moje adresy" za pomocą opcji "dodaj nowy adres". Powyższa sytuacja uniemożliwia złożenie zamówienia, ponieważ ryzykowne staje się podanie adresu do wysyłki w polu do uwag."
2. jeszcze jedna kwestia. Często zdarza się, że nie można dodać produktu do koszyka, mimo, że jest od dostępny w sklepie. Dzieje się tak, gdy wyszukamy produkt przez wyszukiwarkę , a nie wyświetlając produkty z danej kategorii i chcemy dodać go do koszyka. Pojawia się błąd "Null quantity"
Macie pomysł, jakie mogą być tego przyczyny?