wdrożenia PrestaShop

Powiadomienie o dostępności produktu. Problem

  • 2 Odpowiedzi
  • 2689 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline cafe

  • Nowy
  • *
  • 14
  • 0
Powiadomienie o dostępności produktu. Problem
« dnia: Listopad 09, 2012, 11:47:21 am »
Witam!

Mam od taki problem ostatnio.

Mam aktywne powiadomienie o dostępności produktu jak klient sobie wpisze swój adres e-mail na karcie produktu.

No i mam problem gdyż dostałem ostatnio kilka informacji od klientów że dostają po kilka lub kilkanaście wiadomości o produkcie który pojawił się na stanie. Rozumiem wystarczy jedna wiadomość a po kilku takich samych klient może czuć się sfrustrowany.

Jak to zrobić aby ogarnąć ten problem ??

Dodam jeszcze że wysłanie tych powiadomień odbywa się za każdym razem gdy zmieniam coś na karcie tego produktu w panelu admina. Zmienię opis dodam więcej sztuk na stan, zmniejszę ilość na stanie. Klient wpisany wcześniej na powiadomienie o dostępności dostaje znów mejla że produkt jest dostępny. Już w takim razie wiem skąd tyle powiadomień do klientów skoro ja zmieniać coś na kartach produktu do siłą rzeczy samo rozsyła ten spam.

Dzięki za pomoc

*

Offline cafe

  • Nowy
  • *
  • 14
  • 0
Odp: Powiadomienie o dostępności produktu. Problem
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 14, 2012, 08:18:10 am »
Panowie naprawdę nikt nie wie co z tym zrobić

Znów dostałem e-mail od klienta że dostał kilkanaście wiadomości.

Zresztą sam to sprawdziłem na swoim koncie testowym. Pisałem się na listę powiadomień dla testowego produktu i zmieniając jego parametry, ilość, opis w panelu admina ciągle wysyła mejla do klienta o dostępności produktu.

Pomocy!

Edit

Co jeszcze dzisiaj sprawdziłem po kolejnym e-mailu od klienta i co jest absurdalne!

Kiedy klient A zapisał się na listę powiadomienia o dostępności produktu w momencie kiedy zostaje wprowadzony na stan dostaje powiadomienie. Jednakże kiedy zupełnie inny klient B zamówi ten produkt kiedy już też jest dostępny to klient A kolejny raz dostaje powiadomienie o tym że produkt jest dostępny. I tak za każdym razem. Jakaś paranoja! Coś się posypało bo nie miałem wcześniej takich akcji.

« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2012, 09:09:28 am wysłana przez cafe »

*

Offline tomitoxy

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
Odp: Powiadomienie o dostępności produktu. Problem
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 03, 2012, 02:45:43 pm »
Chm borykałem sie z tym problemem i wyjście jest tylko jedno:
w emailu do klienta musisz dopisać instrukcje jak sie wypisac z powiadomień innego sposobu chyba nie ma
Czyli w MODULES/MAILALERTS/  i tu dla każdego języka w plikach customer_qty.html

napisz instrukcje np. ja zrobilem tak :



{[{shop_name}]}   
 
{product} - Produkt jest już dostępny. 
 
To jest wiadomość wyslana automatycznie prosimy na nią nie odpowiadac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Produkt jest ponownie w magazynie.

Możesz przejść do strony produktu, klikając na odnośnik: {{product}}

Możesz już go teraz zamówić w naszym sklepie on-line.

Jeśli chcesz zrezygnować z powiadomień o dostępności to należy :

1. zalogować się do swojego konta.
2. przejść do "TWOJE KONTO.
3. Kliknąć "MOJE POWIADOMIENIA
3. kliknąć krzyżyk który usunie produkt z listy powiadomień

 
 
 
{{shop_name}} 


pomogło bo klient wie co ma zrobic aby sie wypisać.
Tomek