Witam, czy udało Wam się rozwiązać taki problem, myślę, że najlepiej będzie jak wam zacytuję mój list do serwisu przelewy24 oraz ich odpowiedz.
Używam modulu płatności przelewy24
Mój list do przelewy24
############
Witam, korzystam z Państwa systemu do realizacji płatności ze sklepem opartym o PrestaShop.
Pisze, gdyż po dokonaniu płatności przez klienta, klientowi wyświetla się następujący komunikat.
"Pomimo tego, że bieżące połączenie jest szyfrowane, wszystkie wprowadzone dane zostaną przesłane przez Witam, czy udało Wam się rozwiązać taki problem, myślę, że najlepiej będzie jak wam zacytuję mój list do serwisu przelewy24 oraz ich odpowiedz.
Używam modulu płatności przelewy24
Mój list do przelewy24
############
Witam, korzystam z Państwa systemu do realizacji płatności ze sklepem opartym o PrestaShop.
Pisze, gdyż po dokonaniu płatności przez klienta, klientowi wyświetla się następujący komunikat.
"Pomimo tego, że bieżące połączenie jest szyfrowane, wszystkie wprowadzone dane zostaną przesłane przez połączenie nieszyfrowane, dlatego prawdopodobieństwo ich odczytania przez osoby trzecie jest duże.
Czy na pewno kontynuować wysyłanie wprowadzonych danych?
KONTYNUUJ ANULUJ
Niektóry klienci wystraszenie takim komunikatem klikają opcję ANULUJ, przez co sklep NIE uzyskuje zwrotnej informacji z Przelewy24 o zrealizowaniu transakcji,
a więc nie odnotowuje w naszej bazie danych faktu zapłaty a co gorsza faktu złożenie zlecenia. Generalnie bardzo to utrudnia prace gdyż te dane trzeba wprowadzać ręcznie, odpowiadać na dodatkowe maile klientów itd.
###############
Odpowiedz, której notabene się spodziewałem po googlowaniu na ten temat
###############
powyższy komunikat nie pochodzi z naszego serwisu, a z przeglądarki użytkownika.
Związany jest z tym, że płatność odbywa się poprzez bezpieczne połączenie (https),
a informacja zwrotna z naszych stron jest przesyłana na Państwa stronę, która nie
jest na zabezpieczonym połączeniu (http).
Dane, jakie wysyłamy to dane dotyczące tej transakcji, czyli dane opisane w naszej
dokumentacji (3.2 Odbiór wyniku transakcji:
przelewy24.pl/dnload/przelewy24_specyfikacja.pdf ). Jak widać, nie ma tam
żadnych danych dotyczących bezpośrednio Klienta, więc nie ma się o co obawiać.
Niestety, najprawdopodobniej nie da się wyłączyć tego komunikatu, gdyż jest to
wbudowany mechanizm przeglądarki.
###############
No i moje pytania do WAS, to wyskuje w mozilli
Czy komuś z Was udało się tak skąfigurować, sklep, serwer, albo obejść ten mechanizm w przegladarce.
Jaieś sugestię? Poza oczywiście stawianiem sklepu na https, kupowaniu certyfikatu SSL, bo go muszę kupić (prawda?) aby nie pojawiała się informacją o wyjątku bezpieczeństwa co jeszcze bardziej wystraszy klientów.
Pozdrawiam Marcin, dlatego prawdopodobieństwo ich odczytania przez osoby trzecie jest duże.
Czy na pewno kontynuować wysyłanie wprowadzonych danych?
KONTYNUUJ ANULUJ
Niektóry klienci wystraszenie takim komunikatem klikają opcję ANULUJ, przez co sklep NIE uzyskuje zwrotnej informacji z Przelewy24 o zrealizowaniu transakcji,
a więc nie odnotowuje w naszej bazie danych faktu zapłaty a co gorsza faktu złożenie zlecenia. Generalnie bardzo to utrudnia prace gdyż te dane trzeba wprowadzać ręcznie, odpowiadać na dodatkowe maile klientów itd.
###############
Odpowiedz, której notabene się spodziewałem po googlowaniu na ten temat
###############
powyższy komunikat nie pochodzi z naszego serwisu, a z przeglądarki użytkownika.
Związany jest z tym, że płatność odbywa się poprzez bezpieczne połączenie (https),
a informacja zwrotna z naszych stron jest przesyłana na Państwa stronę, która nie
jest na zabezpieczonym połączeniu (http).
Dane, jakie wysyłamy to dane dotyczące tej transakcji, czyli dane opisane w naszej
dokumentacji (3.2 Odbiór wyniku transakcji:
przelewy24.pl/dnload/przelewy24_specyfikacja.pdf ). Jak widać, nie ma tam
żadnych danych dotyczących bezpośrednio Klienta, więc nie ma się o co obawiać.
Niestety, najprawdopodobniej nie da się wyłączyć tego komunikatu, gdyż jest to
wbudowany mechanizm przeglądarki.
###############
No i moje pytania do WAS, to wyskuje w mozilli
Czy komuś z Was udało się tak skąfigurować, sklep, serwer, albo obejść ten mechanizm w przegladarce.
Jaieś sugestię? Poza oczywiście stawianiem sklepu na https, kupowaniu certyfikatu SSL, bo go muszę kupić (prawda?) aby nie pojawiała się informacją o wyjątku bezpieczeństwa co jeszcze bardziej wystraszy klientów.
Pozdrawiam Marcin