Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => PrestaShop 1.7 => Wątek zaczęty przez: repsol w Sierpień 28, 2017, 10:22:55 pm

Tytuł: Obsługa klienta - zaplecze
Wiadomość wysłana przez: repsol w Sierpień 28, 2017, 10:22:55 pm
Witam,
Wchodząc na zapleczu w sprzedaż ---> obsługa klienta chciałem skonfigurować wysyłanie poczty za pomocą IMAP ponieważ przy ustawieniach standardowych działać nie chciała. Najwyraźniej coś źle wpisałem (chyba coś z SSL) i teraz nie mogę wejść do tych ustawień. Przy próbie wejścia pojawia się błąd.
Próbowałem odszukać wpis odpowiedzialny za te ustawienia w bazie danych, ale niczego nie znalazłem.
Byłbym wdzięczny za podpowiedź, jak mogę przywrócić te ustawienia i który rekord w bazie danych przechowuje te wpisy.
pozdrawiam,
Tytuł: Odp: Obsługa klienta - zaplecze
Wiadomość wysłana przez: west w Sierpień 29, 2017, 08:16:45 am
jaki błąd Ci się pojawia ??
Tytuł: Odp: Obsługa klienta - zaplecze
Wiadomość wysłana przez: repsol w Sierpień 29, 2017, 01:40:27 pm
Internal Server Error - w ogóle strona się nie wyświetla.
Natomiast cała reszta działa poprawnie, w sensie, że w każdą inną zakładkę na zapleczu mogę wejść bez problemu.
Podejrzewam, że włączyłem SSL i się zblokowało. Chwilę później konfigurowałem testowe wysyłanie maila i tam zrobiłem bez SSL no i poszło bez problemu. Pewnie w BD gdzieś siedzą te ustawienia i można wyczyścić wpisy tylko nie wiem gdzie.
Tytuł: Odp: Obsługa klienta - zaplecze
Wiadomość wysłana przez: west w Sierpień 29, 2017, 04:19:50 pm
wyrzuć error.log z serwera ewentualnie włącz tryb debugowania [FAQ tego forum] i pokaż co Ci wywaliło
Tytuł: Odp: Obsługa klienta - zaplecze
Wiadomość wysłana przez: repsol w Sierpień 29, 2017, 07:25:47 pm
Stwierdziłem, że szybciej będzie przywrócić z kopii cały sklep i dopisać ręcznie to czego brakuje, na szczęście nic wielkiego się nie wydarzyło w międzyczasie więc mogłem to zrobić.

Przy okazji mam pytanie jaka jest różnica miedzy konfiguracją maila na zapleczu w :
zaawansowane ---> email a obsługa klienta ---> opcje obsługi klienta?

Tym razem skonfigurowałem tylko zaawansowane ---> email (oczywiście bez ssl) i cała procedura wysyłania maili działa w obydwie strony, zarówno z zaplecza jak i bezpośrednio ze skrzynki pocztowej.
Ustawień poczty z obsługa klienta ---> opcje obsługi klienta nie konfigurowałem i pomimo to wszystko działa.