Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: Slawek1980 w Styczeń 02, 2010, 10:59:04 am
-
Witam,
Mmam taki problem, ze presta nie wysyla maili do klienta. Wysylam przez phpmail. Przychodza do mnie maile z wiadomosciami o dokonanych zakupach oraz z formularza kontakt - skrzynke mam na gmail. Jednak do klienta nic nie dochodzi, probowalem juz skonfigurowac wysylanie przez smtp, ale nie dalo rady. Ustawienia do gmaila mialem takie:
- serwer smtp: smtp.gmail.com
- uzytkownik smtp: escomedia.poland@gmail.com
- haslo smtp: moje haslo do skrzynki
- szyfrowanie TSL, probowalem tez SSL
- port: 465 lub 587
Mam nadzieje ze cos da sie z tym zrobic
pozdrawiam
Slawek
-
zauwazylem ze php mail dziala z gmailem, z wp i onetem nie dziala
-
phpmail dziala z onetem i gmailem, tzn maile na onet i gmail dochodza, a na wp nie dochodza, co moze byc przyczyna?
-
na gmail przychodzi mi "Mail delivery failed: returning message to sender"
"....host mx.wp.pl [212.77.101.4]: 550 BLAD SPF - zobacz strone / SPF Error:..."
moze ktos ma jakis pomysl?
-
Doszedłeś z tymi mailami? Też mam ustawione w GMAILU i wracają tylko z wp.pl
-
SMTP ustawione mam tak :
Użyj SMTP. Tylko dla zaawansowanych
Serwer SMTP: smtp.gmail.com
Użytkownik SMTP: login@gmail.com
Hasło SMTP: moje hasło do Gmaila
Szyfrowanie: TLS
PORT: próbowałem i na 465 i 587
Maile o zakupie dochodzą do mnie ale klient (chyba tylko z WP.PL) nie otrzymuje wiadomości
o zakupie i numerze konta itp. Wraca do mnie zwrotka MAIL DELIVERY SYSTEM
Jak wysyłam bezpośrednio z poczty Gmaila na klient@wp.pl to osoba otrzymuje tą wiadomość.
-
Mogę prosić o pomoc z tymi mailami?
Version 1.2.2.0
gdzie można szukać tego problemu z wracającymi mailami tylko z WP?
-
Panowie poradziliście sobie z tym bo mam tensam problem z wp co wy.
-
Walczyłem z tym bardzo długo ale znam juz rozwiazanie. Wiec chetnie sie podziele moze komus zaoszczedze troche nerwów. Problem z wp oraz innymi skrzynkami np. o2 polega na tym ze ci dostawcy sprawdzaja rekord SPF.
Jest to rekord który można skonfigurować w DNSie. Jeśli ktoś np. korzysta z gmaila wystarczy aby wpisał w SPF w swojej domenie:
include:aspmx.googlemail.com ~all
lub
include:_spf.google.com ~all
wiecej informacji jest tu: http://www.google.com/support/a/bin/answer.py?answer=178723
wiecej informacji jest np. tu
-
też mam problem z mailem. Walczę z tym od kilku dni.
Teraz mam taką sytuację, że klient dostaje maila z potwierdzeniem zamówienia, ja natomiast dostaję informację o niemożności doręczenia:
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<mol68@tlen.pl>: host mx8.go2.pl[193.17.41.48] said: 550 Bad SPF records
for
[tlen.pl:85.128.146.69], see http://spf.pobox.com/ (in reply to MAIL
FROM
command)
Co to może być? czy też problem z SPF? gdzie to ewentualnie poustawiać? hosting mam na nazwa.pl