Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Płatności - moduły => Wątek zaczęty przez: Pilekt w Sierpień 01, 2014, 01:22:40 pm

Tytuł: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: Pilekt w Sierpień 01, 2014, 01:22:40 pm
Witam,

Mam problem a mianowicie: w momencie wyboru płatności (zapłać przelewem) cofa mnie do momentu wprowadzania danych do wysyłki a powinno wyświetlić się potwierdzenie złożenia zamówienia. Dzieje się tak przy zakupie bez rejestracji.  W przypadku zakupienia produktu po zarejestrowaniu dzieje się podobnie - odsyła mnie do panelu klienta. Próbowałem instalować ponownie moduł przelew bankowy ale nic się nie zmienia. Proszę o pomoc.
Tytuł: Odp: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Sierpień 01, 2014, 06:13:26 pm
wrzuc konsole bledow i zobacz co wywali.
Tytuł: Odp: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: Pilekt w Sierpień 01, 2014, 09:09:24 pm
w konsoli wyskakuje to:

Zablokowano żądanie do zasobu innego pochodzenia: zasady „Same Origin Policy” nie pozwalają wczytywać zdalnych zasobów z „http://vps85238.ovh.net/cart.php?_=1406919876117&ajax=true&token=2d823724699aa5e3c7dd8f7c609bac52”. Można to zmienić przenosząc zasób do tej samej domeny lub korzystając z CORS.
Tytuł: Odp: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Sierpień 02, 2014, 09:31:26 am
nie mialem jeszcze takiego bledu, nie spotkalem sie z nim wpcale wiec zagladnalem do wujka G. patrzac po google "Same Origin Policy" najczesciej jest bledem WebFonts. masz takie w sklepie, w jaki sposob masz je umieszczane. mzoe to bedzie pomocne. sprawdz to rozwiazanie: http://www.prestashop.com/forums/topic/345555-solved-glyphicons-font-awesome-not-correctly-displayed-in-firefox/
Tytuł: Odp: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: Pilekt w Sierpień 02, 2014, 02:03:36 pm
Nie wiem za bardzo jak to zrobić. To jest dziwne bo w przypadku modułu transferuj.pl wszystko jest w porządku, zamówienie potwierdza się. Ten komunikat wyświetla się w konsoli od początku realizacji zamówienia i widnieje przez wszystkie kroki realizacji. Napotkałem jeszcze jeden błąd - gdy próbuję zmienić ilość produktu w koszyku pojawia się :

TECHNICAL ERROR: unable to save update quantity

 Details:
 Error thrown: [object XMLHttpRequest]
 Text status: error
Tytuł: Odp: Brak potwierdzenia zamówienia.
Wiadomość wysłana przez: Pilekt w Sierpień 02, 2014, 02:19:35 pm
Problem rozwiązany. Musiałem usunąć domenę sklepu dla SSL w SEO.  :)