Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => SEO & URL => Wątek zaczęty przez: tomfly w Styczeń 05, 2016, 02:53:34 pm
-
zastanawiam sie nad wyborem sposobu pozycjonowania sklepu i chciałem że skonsultować z wami na temat rozwiązań które przyszły mi do głowy. Mam sklep w domenie www.homedome.pl (http://www.homedome.pl) domena ma klika lat i jest widoczna w sieci, są wejścia zakupy itp dlatego nie chciałbym jej oddawać firmie SEO. wpadły mi do głowy dwa rozwiązania
- tworzę nową domenę i podpinam ją pod istniejący sklep i daję firmie do pozycjonowania z rozliczeniem za efekt. będę mial optymalizacje sklepu na czym skorzysta stara domena, a firma nową niech winduje do pierwszej 10 w google.
- tworzę nową domenę i nowy sklep (klon istniejącego) i daje firmie do pozyc. za efekt
Seo starej domeny zajmę się sam powoli dodając linki na forach katalogach itp.
proszę o opinię osób znających temat SEO
-
Podstawowy błąd Twojego założenia jest taki że firma pozycjonująca zleci/dokona jakichś zmian w sklepie. Otóż tak jest że firmy krzaki tego nie robią, więc przed wyborem firmy upewnij się że oddajesz sklep w dobre ręce inaczej na długofalowe efekty nie masz co liczyć.
-
zdaje sobie z tego sprawę. jak wybrać firmę która zrobi to dobrze przerobiłem juz kilka firm które same sie napatoczył z różnymi efektami. Pewnie mam wymagać od firmy informacji co będą robić w kwestii optymalizacji i raportu po całym procesie.
-
Dokładnie masz wymagać informacji, przykładów, niech podadzą jakiś sklep (koniecznie na prestashop) który pozycjonowali, jakie zmiany zalecili. Wiadomo szczegółów bez podpisania umowy nie otrzymasz ale będziesz miał podgląd do tego czy taka firma wie co robi.
-
Wydaje mi się ze drugi pomysł był by ok pod warunkiem ze pozmieniasz opisy produktów. Dzięki temu będziesz miał możliwość zarobku z dwóch źródeł.
-
Wydaje mi się ze drugi pomysł był by ok pod warunkiem ze pozmieniasz opisy produktów. Dzięki temu będziesz miał możliwość zarobku z dwóch źródeł.
Dokładnie. W przypadku gdy nie zmieniasz opisów produktów, to występuje zjawisko double contentu, które źle wpływa na pozycjonowanie. Google wyżej wyświetla strony z wartościowymi treściami, które nie są powielane.
-
Dobrym rozwiązaniem są opisy do kategorii w Twoim sklepie - warto w nich zawrzeć również i interesujące nas słowa kluczowe. Coś takiego, jak zrobił np sklep presto (ten sportowy) - to tylko przykład, ale warto iść w ich ślad, bo pozycje mają naprawdę niezłe.
-
jak zrobisz klon strony to Google będzie nakładał na niego filtr i strona nawet jak się wybije na chwilę to i tak wypadnie z wyników. Druga sprawa jest taka, że teraz to już mało kto pozycjonuje za efekt
-
Na poczatek dodaj do sklepu moduł usuwajacy id z adresów oraz moduł do canocical urls, tutaj masz moduł, który robi jeszcze kilka innych rzeczy:
http://store.nemops.com/seo/41-prestashop-seo-booster-ultimate.html#.WQx8PMa1uUk
-
a po co usuwa się id z adresów?
-
Po to by skomplikować sobie życie :)
Wystarczy zadać sobie jedno proste pytanie - kto z Was szuka czegokolwiek wpisując dokładny adres url np. produktu