Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: lukasz1410 w Sierpień 30, 2022, 01:02:52 pm
-
W PS1.7 mam kilku przewoźników:
- PDP przelew
- DPD pobranie
- POCZTA przelew
- POCZTA pobranie
- INPOST przelew
Za pomocą Ship2pay odpowiednio przypisane formy płatności: dla przelewu (konto bankowe, przelewy24) dla pobrania COD.
Klient wybrał DPD pobranie i tak mam w mailu potwierdzającym że za pobraniem dpd natomiast w karcie produktu nie pojawiło się "nowe zamówienie" tylko "brak płatności" przez co klient dostał maila że pieniądze nie zostały zaksięgowane... wcześniej nie było takich problemów... co się stało?
-
W 1.7 moduł Ship2pay nie jest w ogóle potrzebny.
-
W 1.7 moduł Ship2pay nie jest w ogóle potrzebny.
Tak wiem jest on wbudowany w prestę... co nie zmienia faktu że on działa tak samo jak Ship2pay w PS1.6
a mnie każde zamówienia za pobraniem to problem :(
-
Zobacz ustawienia statusów zamówień. W takim razie moduł ustawia błędny status
-
Sprawdziłem wszystko z 30 razy od pierwszego posta czyli od 30.08 i myślałem że uniknę tego no ale... pomogło dopiero usunięcie wszystkich modułów związanych z płatnościami oraz wszystkich przewoźników i konfiguracja na nowo wszystkiego a następnie wykluczenie paczkomatów z wielkogabarytowych produktów... eh cały dzień roboty :(