Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: RA_GO w Styczeń 05, 2023, 05:41:04 am
-
Witajcie,
otóż taki problem który w sumie nie wiem jak go wyeliminować, ... sklep był budowany na subdomenie, po przełączeniu na oryginalną domenę po zakupie nie przychodzi mail ...
Oczywiście nowe wytyczne z nazwy pl - powodują że
"Użyj /usr/sbin/sendmail (rekomendowane; działa w większości przypadków)"
- nie funkcjonuje obecnie i trzeba ustawiać SMTP, jest skonfigurowane i wiadomość testowa przychodź, nie mniej kiedy są zamówienia mail brak ...
W czym może być problem?
Dodam jeszcze, że są zintegrowane P24 i SMS z SERWERSMS.PL - i tak ... SMS przychodzi jak pojawia się zamówienie ale mail brak totalnie , nie ma nawet w spam.
Ktoś przerabiał podobny temat?
-
Z reguły w wyższych wersjach php wyłączona jest funkcja 'mail' Powinno pomóc skonfigurowanie po smtp wysyłki
-
Zaawansowane -> Adres e-mail -> Użyj własnych ustawień SMTP (tylko dla zaawansowanych) << masz na myśli to ? jeśli tak, to tak mam skonfigurowane.
Testowy mail wysyłany jest też poprawnie, jak kliknę poniżej, z czego wnioskuję, że wszystko wygląda poprawnie jeśli chodzi o konfigurację ... ale problem dalej pozostaje ... przy zamówieniach i zmianie statusu zamówienia mail nie dociera ... do Administratora sklepu, w sensie właściciela.
-
A to musisz mieć moduł skonfigurowany ps_emailalerts. Pamiętaj, że nie wyślesz na tego samego maila powiadomienia: smtp email = admin email
-
Rozumiem że to o ten chodzi tak:
https://www.prestashop.com/forums/topic/997612-mail-alerts-for-1760/
jeśli tak, to właśnie dodałem i sprawdzimy jak hula, napiszę co i jak ;)
-
Powyższe rozwiązanie sprawdza się tak więc wątek można zamknąć. Po instalacji powyższego modułu wszystko jest wysyłane ;)