Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Sklepy na PrestaShop => Wątek zaczęty przez: Prest w Czerwiec 25, 2013, 09:45:47 pm
-
Dawno nie był wrzucany żaden sklep więc zapraszam do armatura sanitarna (http://www.artlazienkowe.pl)
-
Tak na dzień dobry ;) - klikam dodaj do koszyka i... nic - żadnej informacji, że produkt wylądował w koszyku, co prawda ilość produktów w koszyku się zmienia, ale jak jestem na dole strony koszyka nie widać...
Dodam jeszcze: nieaktywne linki producentów na dole nad stopką - tylko grafika :(
-
Poza koszykiem bardzo mi się podobają angielskie komunikaty błędów podczas rejestracji :) Who know's czy klient zamówi czy nie......n np Please accept Terms of Service
i kilka innych przykładów
Podobnie jest z url po angielsku pozycjonowanie w google......
wyszukiwarka wpisuję słowo ceramika i wyświetla mi 7 produktów. Wchodzę w kategorię ceramika i mam produktów 12, a poza nie jestem specjalistą w katalogowaniu produktów ale brodzik i wanna to tez ceramika [hmm wanna na pewno]
-
Dziękuję za opinie / uwagi / sugestie.
Tak na dzień dobry (http://prestashopforum.pl/Smileys/default/wink.gif) - klikam dodaj do koszyka i... nic - żadnej informacji, że produkt wylądował w koszyku, co prawda ilość produktów w koszyku się zmienia, ale jak jestem na dole strony koszyka nie widać...
Coś kosztem czegoś :) również jestem za animacją, no ale to nie mój sklep i to nie ja decydowałem :) niektórym animacja może się wydawać amatorska :]
Linków nie ma z tego powodu żeby bezpośrednio nie sugerować się wyłącznie tą ilością producentów.
Poza koszykiem bardzo mi się podobają angielskie komunikaty błędów podczas rejestracji (http://prestashopforum.pl/Smileys/default/smiley.gif) Who know's czy klient zamówi czy nie......n np Please accept Terms of Service
i kilka innych przykładów
Podobnie jest z url po angielsku pozycjonowanie w google......
wyszukiwarka wpisuję słowo ceramika i wyświetla mi 7 produktów. Wchodzę w kategorię ceramika i mam produktów 12, a poza nie jestem specjalistą w katalogowaniu produktów ale brodzik i wanna to tez ceramika [hmm wanna na pewno]
Faktycznie część przyjaznych url wymaga tłumaczenia.
Co do podziału na kategorie .. decyzja Klienta - on siedzi od lat w branży więc wie lepiej co robi.
Przyjemnie usłyszeć kilka pozytywnych słów od konkurencji.
-
Długie nazwy towarów na stronie produktu wjeżdżają na zdjęcia i powstaje śmietnik (FF) na fotce z opisem produktu (patrz kabiny).
Zakładki "O Firmie" nie komentuję - pewnie jest tymczasowa- bo nic nie wnosi w porównaniu z Kontaktem.
Cena dostawy jest ciekawie ustawiona. Np. zamawiam 1szt płacę 19zł, 2szt-45zł, 3szt-100zł. :D
Komunikat z metody płatności odnosi się do metody zakupu (punkt1) czyli do czego?
-
Przyjemnie usłyszeć kilka pozytywnych słów od konkurencji.
Wątki sklepy na Presta Shop czy Przetestuj mój sklep mają na celu wyłapanie ewentualnych błędów i pomoc w ich eliminowaniu. Dodatkowo są formą reklamy firmy, która profesjonalnie wykonuje strony. Przez profesjonalizm rozumiemy tutaj strony z jak najmniejszą ilością błędów. Ogromnie cieszy mnie fakt, że ktoś poświęci się i przeklika moją stronę, ale nie po to by chwalić tylko, by wyłapać błędy. Jeśli chcesz pozytywów i chwalenia są takie narzędzia jak Google adwords, w których możemy napisać co chcemy :)
-
ok dzięki za info.
Już część tłumaczeń przyjaznych url została dostosowana.
-
Sklep zachęca do zakupów, a to jest najważniejsze.
-
Wątki sklepy na Presta Shop czy Przetestuj mój sklep mają na celu wyłapanie ewentualnych błędów i pomoc w ich eliminowaniu. Dodatkowo są formą reklamy firmy, która profesjonalnie wykonuje strony. Przez profesjonalizm rozumiemy tutaj strony z jak najmniejszą ilością błędów. Ogromnie cieszy mnie fakt, że ktoś poświęci się i przeklika moją stronę, ale nie po to by chwalić tylko, by wyłapać błędy. Jeśli chcesz pozytywów i chwalenia są takie narzędzia jak Google adwords, w których możemy napisać co chcemy :)
Dokładnie o to chodzi - nie chodzi o "konkurencję", ale o pokazanie co można poprawić :)