Polskie wsparcie PrestaShop
Inne => Rynek => Wątek zaczęty przez: Nortia w Marzec 19, 2018, 10:09:52 am
-
Witam,
Mam następujące problemy z instalacją prestashop.
Sklep został przeniesiony na inny serwer i od tego momentu pojawiły się problemy z logowaniem do panelu administracyjnego, można się zalogować tylko po usunięciu cookies lub z trybu prywatnego.
Kolejny problem pojawił się jakiś czas temu po zakupie modułu : szybkie zakupy z walidacją od x13, przy dokonaniu zakupu klienci zgłaszają nam, że nie mogą dokończyć zamówienia. Sam proces zamówienia trwa dość długo, system "muli". Po naszej sugestii o odświeżeniu strony niektórym klientom udaje się dokończyć zamówienie.
Zależy nam na długotrwałej współpracy z kimś kto mógłby zapewnić wsparcie dla prestashop. Mam jeszcze kilka poprawek które chciałbym wdrożyć, jednak najważniejsze to przywrócić sprawność sklepu i znaleźć ewentualne błędy.
Adres sklepu : nortia.cz/eshop
Rozliczanie na podstawie F-VAT, lub umowy o dzieło.
Obecna wersja to : 1.6.1.8
-
Zapraszam do kontaktu. Nasza firma specjalizuje się w obsłudze PrestaShop.
Co do procesu zamawiania x13 - kodują moduły więc tutaj nikt Wam nie pomoże w tej kwestii