Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: marsel w Wrzesień 25, 2012, 09:36:17 am
-
Witam,
Mam dwa problemy z Prestą. Sklep: http://www.orkiszowepola.pl/sklep/
1. dostałem wiadomość od klientki: "Składając zamówienie teoretycznie mam możliwość dodania nowego adresu oraz modyfikacji adresu do wysyłki, którym automatycznie staje się adres podany w trakcie rejestracji. NIESTETY przy próbie modyfikacji domyślnie przyjętego adresu wysyłki lub przy próbie wprowadzania nowego adresu, pod nowym ID, pojawia się "błąd fatalny" i niemożliwa staje się zarówno modyfikacja jak i wprowadzenie nowego adresu. Nie jest to też możliwe z poziomu zakładki "moje adresy" za pomocą opcji "dodaj nowy adres". Powyższa sytuacja uniemożliwia złożenie zamówienia, ponieważ ryzykowne staje się podanie adresu do wysyłki w polu do uwag."
2. jeszcze jedna kwestia. Często zdarza się, że nie można dodać produktu do koszyka, mimo, że jest od dostępny w sklepie. Dzieje się tak, gdy wyszukamy produkt przez wyszukiwarkę , a nie wyświetlając produkty z danej kategorii i chcemy dodać go do koszyka. Pojawia się błąd "Null quantity"
Macie pomysł, jakie mogą być tego przyczyny?
-
Ad 1 raczej bez dostępu do kodu nikt nie będzie ci w stanie pomóc
przyczyna może być np błąd w tpl, błąd w klasie lub kontrolerze, błąd jquery itd
ad 2 jakoś nie zauważyłem takiego zachowania ale przyczyn także może być wiele - zaczął bym poszukiwania od sprawdzenia jquery bo jednak trochę błędów masz w sklepie
-
Hej, dzięki za odpowiedź.
Pierwszy problem jest oczywiście najważniejszy. Gdybyś miał chęć podjąć się jego naprawienia na ile wyceniłbyś swoją pracę?
-
eh.......... nie mam szklanej kuli, która za mnie zerknęła by do kodu i powiedziała mi naprawa wyniesie.
Swoją drogą to taka mała uwaga - zaprowadzając samochód do mechanika i mówiąc mu "się auto popsuło" mechanik powie ci 500 czy najpierw zerknie co się zepsuło a dopiero potem powie ci ile naprawa będzie kosztowała?
-
Wiem, masz rację. Bardziej mi chodziło o jakieś oszacowanie. Mechanik nie powie ci na koniec, że naprawa wyniosła tyle i tyle, tylko wcześniej zapyta czy akceptujesz jej koszt :)
-
to nie wiem jakich ty masz mechaników bo mój najpierw sprawdza o co biega a potem mówi ile naprawa będzie kosztowała ;D ;D
chcesz przedział cenowy ........... od 100 w górę ;)
-
Ok, przemyślę to. Nie ukrywam, że chcę się wypisać z supportu tej strony i koszt tej naprawy spada na mnie. Jeśli nie wymyślę czegoś w zakresie od 50-100 to się odezwę. Dzięki :)