Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Moduły => Wątek zaczęty przez: kornolio w Lipiec 31, 2013, 12:45:09 pm
-
Witam,
zainstalowałm moduł payu 1.4. Wszystko śmiga elegancko, tylko pojawia się jeden problem.
Otóż klient po wyborze opcji płatności, przekierowuje go na stronę z potwierdzeniem: payment.php
"Wybrałeś metodę płatności "Płacę z PayU. [...]"
Problem się pojawia jak klient chce powrócić do wyboru płatności, po kliknięciu w przycisk "Wróć do metod" koszyk się zeruje i jest pusty, a co ciekawe w historii zamówień jest pozycja z tym zamówieniem i statutem "rozpoczęcie płatności payu"
Spojrzałęm w kod przycisku, ale on jest poprawny:
{if $id_customer > 0}
<a href="{$base_dir_ssl}order.php?step=3" class="button_large" style="margin:0px; background: #6291B4;">{l s='Back to the payment methods' mod='payu'}</a>
{/if}
*ciasteczka usuwałem
jaka moze byc przyczyna tego problemu?
edit:// na sandboxie na szczęście nie ma tych transakcji
-
Moduł jest źle napisany. Należałoby go zmodyfikować, tak, by dopiero po potwierdzeniu przekazywał zamówienie do realizacji
-
hmm, tylko nie wiem czy licencja pozwala mi na modyfikowanie czegoś więcej niż wyglądu. A nawet jak pozwala to i tak, nie wiem gdzie to zrobić. Od wersji 1.1 troche się zmieniła ta wtyczka.
-
To wyślij info do wsparcia technicznego od czegoś w końcu są a to jest ewidentny błąd
-
widzisz, problem w tym, że oni chyba nic sobie z tego nie robią. W trakcie pisania tego posta, również napisałem do działu technicznego, to wytłumaczyli to tak, że nic nie idzie zrozumieć i wychodzi na to, że tak miało być.
Oto odpowiedź:
Witam.
Same rozwiązania PAYU uniemożliwiają klientowi zainicjowanie samej transakcji następnie wykonanie kroku wstecz tylko po to aby zmienić kanał płatności.
Klient w takich przypadkach powinien stworzyć nowa transakcję.
Jeżeli klient jedynie zainicjuje transakcję to transakcja w panelu płatności to transakcja ma status nowa.
Status nowa nie jest równoznaczny z tym, iż transakcja się przetwarza.
Klient też może zalogować się do strony banku i może transakcja zostać zainicjowana ale to też nie wiąże się z tym, iż klient dokończy transakcję.
Nie należy podejmować żadnych decyzji na podstawie takiego statusu.
Jeżeli chcą Państwo zgłosić jakikolwiek błąd dot. działania poprawności naszych modułów prosimy o zgłoszenie takiego błędu na forum danego modułu na stronie : https://github.com/payu.
Oczywiście kwestia dot. jedynie modułów pobranych z naszej strony.
czyli wychodzi na to, że "wali nas, że obecne rozwiązanie wprowadza w błąd".
a na forum, który podają również jest mój wątek, napisany wcześniej niż do nich mejl
-
To zmień na transferuj.pl i olej ta firmę :)
-
z racji tego, że payu ma w głębokim poważaniu uwagi, to olałem darmowy moduł i zakupiłem alternatywną, płatną wersję, gdzie nie ma tych problemów.
Także dzięki za odpowiedź, temat można zamknąć