Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Moduły => Wątek zaczęty przez: kornolio w Lipiec 31, 2013, 12:45:09 pm

Tytuł: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: kornolio w Lipiec 31, 2013, 12:45:09 pm
Witam,


zainstalowałm moduł payu 1.4. Wszystko śmiga elegancko, tylko pojawia się jeden problem.
Otóż klient po wyborze opcji płatności, przekierowuje go na stronę z potwierdzeniem: payment.php
"Wybrałeś metodę płatności "Płacę z PayU. [...]"


Problem się pojawia jak klient chce powrócić do wyboru płatności, po kliknięciu w przycisk "Wróć do metod" koszyk się zeruje i jest pusty, a co ciekawe w historii zamówień jest pozycja z tym zamówieniem i statutem "rozpoczęcie płatności payu"


Spojrzałęm w kod przycisku, ale on jest poprawny:
{if $id_customer > 0}
        <a href="{$base_dir_ssl}order.php?step=3" class="button_large" style="margin:0px; background: #6291B4;">{l s='Back to the payment methods' mod='payu'}</a>
    {/if}


*ciasteczka usuwałem


jaka moze byc przyczyna tego problemu?

edit:// na sandboxie na szczęście nie ma tych transakcji
Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: west w Lipiec 31, 2013, 02:08:46 pm
Moduł jest źle napisany. Należałoby go zmodyfikować, tak, by dopiero po potwierdzeniu przekazywał zamówienie do realizacji
Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: kornolio w Lipiec 31, 2013, 03:15:10 pm
hmm, tylko nie wiem czy licencja pozwala mi na modyfikowanie czegoś więcej niż wyglądu. A nawet jak pozwala to i tak, nie wiem gdzie to zrobić. Od wersji 1.1 troche się zmieniła ta wtyczka.
Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: west w Lipiec 31, 2013, 05:03:11 pm
To wyślij info do wsparcia technicznego od czegoś w końcu są a to jest ewidentny błąd
Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: kornolio w Lipiec 31, 2013, 07:31:07 pm
widzisz, problem w tym, że oni chyba nic sobie z tego nie robią. W trakcie pisania tego posta, również napisałem do działu technicznego, to wytłumaczyli to tak, że nic nie idzie zrozumieć i wychodzi na to, że tak miało być.


Oto odpowiedź:
Cytuj
Witam.
 
Same rozwiązania PAYU uniemożliwiają klientowi zainicjowanie samej transakcji następnie wykonanie kroku wstecz tylko po to aby zmienić kanał płatności.
Klient w takich przypadkach powinien stworzyć nowa transakcję.
 
Jeżeli klient jedynie zainicjuje transakcję to transakcja w panelu płatności to transakcja ma status nowa.
Status nowa nie jest równoznaczny z tym, iż transakcja się przetwarza.
 
Klient też może zalogować się do strony banku i może transakcja zostać zainicjowana ale to też nie wiąże się z tym, iż klient dokończy transakcję.
Nie należy podejmować żadnych decyzji na podstawie takiego statusu.
 
Jeżeli chcą Państwo zgłosić jakikolwiek błąd dot. działania poprawności naszych modułów prosimy o zgłoszenie takiego błędu na forum danego modułu na stronie : https://github.com/payu.
 
Oczywiście kwestia dot. jedynie modułów pobranych z naszej strony.


czyli wychodzi na to, że "wali nas, że obecne rozwiązanie wprowadza w błąd".
a na forum, który podają również jest mój wątek, napisany wcześniej niż do nich mejl

Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: west w Lipiec 31, 2013, 08:59:52 pm
To zmień na transferuj.pl i olej ta firmę :)
Tytuł: Odp: payu - brak możliwości powrotu do wyboru płatności
Wiadomość wysłana przez: kornolio w Sierpień 19, 2013, 01:46:16 pm
z racji tego, że payu ma w głębokim poważaniu uwagi, to olałem darmowy moduł i zakupiłem alternatywną, płatną wersję, gdzie nie ma tych problemów.
Także dzięki za odpowiedź, temat można zamknąć