Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => PrestaShop 1.6 => Wątek zaczęty przez: Progres24 w Styczeń 23, 2019, 10:36:26 am
-
Dzień dobry
Mamy takiego klienta, który twierdzi, że nie dostał żadnego maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia itp. Natomiast ja testowałem praktycznie każdą skrzynkę i na każdą przychodziły maile. Sprawa poszła dalej i klient chce iść z tym do sądu... W każdym razie ja potrzebuję jakiegoś potwierdzenia, że mail został do niego wysłany. Jak to sprawdzić?
-
każdy serwer loguje wysyłkę maili - sprawdź w logach
-
Jezwli byla to skrzynka @wp, @onet..... inne darmowe, najprawdoppdobniej znajdzie ja Klient w Spamie jezeli wysylke masz przez mail() a nie SMPT
-
Jak wszedłem w zarejestrowanych klientów to znalazłem u niego coś takiego (w załączniku). Czy to są wysłane przez system maile? A co do tego, że klient mógł mieć to w folderze spam to jestem tego świadom, ale muszę mieć jakiś dowód na jego oszczerstwa ;D
-
Tak to jest dowód dodatkowo sprawdź logi na serwerze jest kiedy i co zostało wysłane
-
Sprawdź czy jego email ma dobry adres bo się zdarza że podają złą nazwę i do niego wiadomości nie dochodzą