Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => PrestaShop 1.7 => Wątek zaczęty przez: antylopa w Styczeń 14, 2021, 07:06:03 pm
-
W wiadomości e-mail wysyłanej do kupującego z podsumowaniem zakupu w adresie dostawy oraz faktury pojawia się błąd - adres jest zdublowany. Pokazuję to w załączniku.
Tak przy okazji, czy jest możliwość wyeliminowania adresu do faktury, kiedy taka opcja nie jest wybrana?
-
Odradzam eliminację adresu. Tak się dzieje jedynie gdy klient podał jeden tylko. Możesz edytować szablon maila i sprawdzić jakie są zmienne wczytywane i poprawić je lub usunąć.
-
Trochę to trwało zanim znalazłem gdzie to było zaszyte :)
Okazało się, że sprawcą podwójnego wyświetlania adresu były pliki delivery_block_txt oraz zaraz za nim dodany plik delivery_block_html. Wyłączenie jednego z nich przywróciło poprawne funkcjonowanie wpisu adresu w mailu.