Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: lukasz1410 w Sierpień 30, 2022, 01:02:52 pm

Tytuł: PS1.7 Wysyłka za pobraniem - > brak płatności
Wiadomość wysłana przez: lukasz1410 w Sierpień 30, 2022, 01:02:52 pm
W PS1.7 mam kilku przewoźników:

- PDP przelew

- DPD pobranie

- POCZTA przelew

- POCZTA pobranie

- INPOST przelew

Za pomocą Ship2pay odpowiednio przypisane formy płatności: dla przelewu (konto bankowe, przelewy24) dla pobrania COD.

Klient wybrał DPD pobranie i tak mam w mailu potwierdzającym że za pobraniem dpd natomiast w karcie produktu nie pojawiło się "nowe zamówienie" tylko "brak płatności" przez co klient dostał maila że pieniądze nie zostały zaksięgowane... wcześniej nie było takich problemów... co się stało?
Tytuł: Odp: PS1.7 Wysyłka za pobraniem - > brak płatności
Wiadomość wysłana przez: west w Wrzesień 08, 2022, 09:56:55 am
W 1.7 moduł Ship2pay nie jest w ogóle potrzebny.
Tytuł: Odp: PS1.7 Wysyłka za pobraniem - > brak płatności
Wiadomość wysłana przez: lukasz1410 w Wrzesień 08, 2022, 10:03:38 am
W 1.7 moduł Ship2pay nie jest w ogóle potrzebny.
Tak wiem jest on wbudowany w prestę... co nie zmienia faktu że on działa tak samo jak Ship2pay w PS1.6

a mnie każde zamówienia za pobraniem to problem :(
Tytuł: Odp: PS1.7 Wysyłka za pobraniem - > brak płatności
Wiadomość wysłana przez: west w Wrzesień 08, 2022, 01:12:44 pm
Zobacz ustawienia statusów zamówień. W takim razie moduł ustawia błędny status
Tytuł: Odp: PS1.7 Wysyłka za pobraniem - > brak płatności
Wiadomość wysłana przez: lukasz1410 w Wrzesień 08, 2022, 10:46:22 pm
Sprawdziłem wszystko z 30 razy od pierwszego posta czyli od 30.08 i myślałem że uniknę tego no ale... pomogło dopiero usunięcie wszystkich modułów związanych z płatnościami oraz wszystkich przewoźników i konfiguracja na nowo wszystkiego a następnie wykluczenie paczkomatów z wielkogabarytowych produktów... eh cały dzień roboty :(