Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Płatności - moduły => Wątek zaczęty przez: design4VIP w Maj 13, 2013, 09:18:43 am
-
witam, przenioslem ostatnio sklep miedzy serwerami nazwa.pl do d2.pl i mam problem z PayPal.
platnosc wyrzuca tylko:
Error occurred: Please try to contact the merchant:
zadnego nr bledy, datym nazwy, jak to zazwyczaj bylo z ich bledami. tutaj czy wpisze poprawne dane API czy z bledem zawsze to samo. wczesnien na nazwa mialem modul 2.6, teraz zainstalowalem juz 3.5 i dalej to samo. tak jakby w ogole serwer "?" czy paypal "?" nie przyjmowaly danych w jedna albo druga strone.
jakies przypuszczenia co moze powodowac blad? no w sumie to brak tego bledu?
-
no bez błędu ciężko będzie.
Sprawdz czy po aktualizacji do 3.5 zaktualizowało ci także tabele - bo to najczęstszy problem
-
no bez błędu ciężko będzie.
Sprawdz czy po aktualizacji do 3.5 zaktualizowało ci także tabele - bo to najczęstszy problem
wszystko sprawdzalem, kombinowalem caly dzien, bez wiekszego rezultatu. juedno co z hostingu dostalem info, ze nie dostaja zwrotnego pinga od paypal. IP serwera to 5.9.X.X wiec jest to niski adres wiec moze byc blokowany przez PP. przedstawilem im szczegolowo sytuacje i czekam na odpowiedz. jak tylko cos sie blizej dowiem napewno podziele sie na forum. ale oczywiscie, jezeli ktokolwiek ma jeszcze jakies pomysly to z checia sie z nimi zapoznam, bo moje sie juz skoczyly....
-
Jak logujesz się do paypal? W ustawieniach modułu podajesz tylko mail (czyli login)?
-
Jak logujesz się do paypal? W ustawieniach modułu podajesz tylko mail (czyli login)?
w ustawieniach podaje dane API z paypal, tak jak wymaga tego modul (2.8 dodatkowo wymaga mail rejestracji PP, w 3.5 juz pominieto te dane). ale to nie tutaj problem. po wielu wimianach zdan mailowych i telefonicznych z hostem i paypalem wyszlo, ze gdzies po stronie PP blokowany jest ip serwera (bledne, lub nei wracajace pingi), jednak PP umywa rece. jak narazie stanelo na tym, ze storny beda przepiete pod inny serwer (zmiany IP) i zobaczymy co to pomoze.