Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => PrestaShop 1.6 => Wątek zaczęty przez: kalinka888 w Październik 30, 2016, 12:06:02 am

Tytuł: Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu
Wiadomość wysłana przez: kalinka888 w Październik 30, 2016, 12:06:02 am
Witam. Zmieniam domenę mojego sklepu. Po zaimportowaniu wszystkich plików oraz bazy danych ze starego sklepu na nowy hosting z nową domeną przestało działać dodawanie produktów do koszyka. Nie wiem czy ma to znaczenie ale zauważyłem, że zawsze (sprawdzałem na kilku komputerach) przy próbie dodania produktu do koszyka jest ten tooken (wydaje mi się, że gdy ktoś wchodzi pierwszy raz na sklep tooken powinien być generowany unikalnie) tu przykład http://mediapres.pl/...7d71aca4be00dad
Dodam jeszcze, że trochę przerabiałem szablon jeszcze na starej domenie ale wszystko wtedy działało.
Bardzo proszę o szybką pomoc. Jeżeli jest to skomplikowane jestem w stanie zapłacić za pomoc.
Tytuł: Odp: Dodawanie do koszyka nie działa po zmianie adresu URL sklepu
Wiadomość wysłana przez: west w Październik 30, 2016, 08:33:25 am
jeśli przerabiałes szablon sprawdź identyfikator przycisku dodaj do koszyka. Jeśli został zmieniony to dodawanie przestanie działać. Jak ? Podmień np. product.tpl z orginalnego szablonu i sprawdź czy zadziała po wyczyszczeniu cache sklepu