Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: biker w Wrzesień 16, 2019, 04:37:29 pm
-
Mam taką sytuację, że jeden z produktów powoduje błąd/blokowanie zamówienia. Produkt bez żadnych kombinacji. Nie mogłem sobie dać z tym rady i usunąłem taki produkt ze sklepu i dodałem nowy z innym ID.
Po czasie okazuje się, że ten sam problem dotyczy teraz innego produktu. Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem?
Opiszę jak wygląda zamówienie:
Jeśli do koszyka trafi "trefny" produkt to na samym końcu zamówienia po potwierdzeniu wyświetla się klientowi "Ta strona nie działa Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania. HTTP ERROR 500", ale zamówienie trafia do sklepu bez żadnego statusu. Co więcej w zamówieniu jest tylko ten towar który był wybrany w pierwszej kolejności przed tym trefnym towarem.
Np.
Produkt A - 10 zł,
Produkt B - 20 zł (trefny)
Produkt C - 30 zł
I jak daliśmy produkty do koszyka w takiej kolejności to w zamówieniu widać tylko produkt A, ale wartość jest za wszystkie czyli 60 zł, a nasz klient nie dostaje żadnego powiadomienia.
Próbowałem z panelu porównać ten produkt z innymi, ale prócz nazwy wszystkie pola ma takie same.
-
Jaka jest treść komunikatu z error.log serwera ?
włącz również tryb debugowania i sprawdź co wyjdzie
-
Przepraszam za brak odpowiedzi przez tak długi czas (nie włączyłem powiadomień).
Prawdę mówiąc kompletnie się na tym nie znam i chętnie bym zapłacił komuś kto będzie wstanie zlokalizować i naprawić problem.
Osoba która robiła dla mnie ten sklep od kilku miesięcy mnie zwodzi, a zamówienia cały czas spływają (nie wiem co robić).
-
Słuszna decyzja. Zamieść ogłoszenie w dziale rynek. Na pewno się ktoś odezwie.
-
OK, dzięki za info :)
-
Niestety nikt się nie zgłosił. Może tutaj jest ktoś chętny zrobić to odpłatnie?
-
Zapraszam do kontaktu biuro[at]europasaz.pl