Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => PrestaShop 1.7 => Wątek zaczęty przez: repsol w Listopad 28, 2017, 10:52:53 pm

Tytuł: Brak dostępu do produktów na zapleczu.
Wiadomość wysłana przez: repsol w Listopad 28, 2017, 10:52:53 pm
Witam,
Problem jak w tytule. Po zalogowaniu się na zaplecze wszystko działa oprócz dostępu do produktów. Po wejściu w Katalog --> Produkty pojawia się komunikat o błędzie pt: "Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania. HTTP ERROR 500". Dziwna sprawa ponieważ wszystko na zapleczu działa oprócz tego no i wcześniej nie było takich problemów.  Pamieć przeglądarki wyczyściłem i na tym moje pomysły się kończą. Byłbym wdzięczny za pomoc i podpowiedź co może być nie tak.
wersja presty 1.7.2.4
php 5.6.30
php uruchamiane jako Aplikacja FastCGI
sertyfikat SSL zainstalowany i działa poprawnie
Sprawdzałem na kilku przeglądarkach i efekt wszędzie taki sam.
pozdrawiam,
Tytuł: Odp: Brak dostępu do produktów na zapleczu.
Wiadomość wysłana przez: west w Listopad 29, 2017, 07:07:07 am
A co pokazuje log serwera ? Włącz tryb debugowania i spróbuj wejść ponownie
Tytuł: Odp: Brak dostępu do produktów na zapleczu.
Wiadomość wysłana przez: repsol w Listopad 30, 2017, 03:34:22 pm
Log serwera nic nie pokazał, ale stała się rzecz dziwna, po włączeniu trybu debugowania uzyskałem dostęp do produktów. Sprawdzałem i jeśli wyłączę tryb to jest brak dostępu i http error 500 a jak włączę to wchodzę do produktów bez problemu. Jak to możliwe?
Tytuł: Odp: Brak dostępu do produktów na zapleczu.
Wiadomość wysłana przez: west w Grudzień 01, 2017, 08:57:08 am
Ps w tej wersji korzysta z dwóch bibliotek. Osobnej do debugowania. Log serwera nie pokazał błędu 500 - zmień hosting :)
Tytuł: Odp: Brak dostępu do produktów na zapleczu.
Wiadomość wysłana przez: repsol w Grudzień 02, 2017, 08:27:59 pm
Hosting na homecloud, może faktycznie do zmiany :)