Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: chromshop.cz w Styczeń 03, 2013, 03:13:33 pm

Tytuł: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
Wiadomość wysłana przez: chromshop.cz w Styczeń 03, 2013, 03:13:33 pm
Witam

Prowadzę sklep www.chromshop.cz oraz www.chromshop.sk - odzież hip hop i streetwear.
Aktualnie zabieram się do otwarcie sklepu na Polskę pod inną nazwą z polską domeną.
Mój problem, a raczej problem firmy która sklep stawiała, polega na niemożności rozdzielenie sposóbów wysyłki dla danego kraju. Aktualnie klient czeski widzi opcje wysyłki dla klienta słowackiego i na odwrót.
Sklep dopiero ruszył, nie jest to na razie problemem, gdyż wysylki w tych krajach obslugiwane są przez czeską i slowacką pocztę, ale w przypadku otwarcia sklepu na polskę gdzie dojdzie Poczta Polska, jakiś kurier, nie wyobrażam sobie aby klient każdego z 3 sklepów widział wszystkie sposoby wysylki...
Czy problem da się rozwiązać, zachowując oczywiście jedna bazę produktów w jednym CMSie Presty?

Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc!
Tytuł: Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Styczeń 04, 2013, 09:08:26 am
oczywiscie, ze jest taka mozliwosc.

stworzenie nowych stref dla danych krajow (czyli jedna strefa = jedno panstwo) i przydzielenie dla danej strefy konkretnych przewoznikow. wtedy jezeli z listy kraju adresu wysylki Klient wybierze dane panstwo to wyswietli mu sie tylko przypisany do strefy/kraju przewoznik
Tytuł: Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
Wiadomość wysłana przez: chromshop.cz w Styczeń 04, 2013, 12:50:19 pm
Dzięki wielkie! przekaże temat firmie...
A jak w takim razie z mailami potwierdzajacymi zlożenie zamówienia, wysyłkę itp do klientów z 3 różnych panstw?
Jak zrobić zeby każdy otrzymywał maila w swoim języku, z przypisanym danemu krajowi numerem konta w przypadku płatniości "z góry"?
Tytuł: Odp: Sklep na 3 kraje - problem ze sposobami wysyłlki
Wiadomość wysłana przez: Podemski w Styczeń 09, 2013, 01:31:32 am
Co to za firma jeśli nie wie takiej rzeczy :)

Maile są wysyłane w języku odpowiadającym temu, który jest wyświetlany klientowi jeśli chcesz uzależnić wysyłanie maili potwierdzających zamówienia od id_kraju pobranego z konta klienta to trzeba zmodyfikować dany moduł tak aby przypisywał do maila dane zależne od kraju.