Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: chromshop.cz w Styczeń 03, 2013, 03:13:33 pm
-
Witam
Prowadzę sklep www.chromshop.cz oraz www.chromshop.sk - odzież hip hop i streetwear.
Aktualnie zabieram się do otwarcie sklepu na Polskę pod inną nazwą z polską domeną.
Mój problem, a raczej problem firmy która sklep stawiała, polega na niemożności rozdzielenie sposóbów wysyłki dla danego kraju. Aktualnie klient czeski widzi opcje wysyłki dla klienta słowackiego i na odwrót.
Sklep dopiero ruszył, nie jest to na razie problemem, gdyż wysylki w tych krajach obslugiwane są przez czeską i slowacką pocztę, ale w przypadku otwarcia sklepu na polskę gdzie dojdzie Poczta Polska, jakiś kurier, nie wyobrażam sobie aby klient każdego z 3 sklepów widział wszystkie sposoby wysylki...
Czy problem da się rozwiązać, zachowując oczywiście jedna bazę produktów w jednym CMSie Presty?
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc!
-
oczywiscie, ze jest taka mozliwosc.
stworzenie nowych stref dla danych krajow (czyli jedna strefa = jedno panstwo) i przydzielenie dla danej strefy konkretnych przewoznikow. wtedy jezeli z listy kraju adresu wysylki Klient wybierze dane panstwo to wyswietli mu sie tylko przypisany do strefy/kraju przewoznik
-
Dzięki wielkie! przekaże temat firmie...
A jak w takim razie z mailami potwierdzajacymi zlożenie zamówienia, wysyłkę itp do klientów z 3 różnych panstw?
Jak zrobić zeby każdy otrzymywał maila w swoim języku, z przypisanym danemu krajowi numerem konta w przypadku płatniości "z góry"?
-
Co to za firma jeśli nie wie takiej rzeczy :)
Maile są wysyłane w języku odpowiadającym temu, który jest wyświetlany klientowi jeśli chcesz uzależnić wysyłanie maili potwierdzających zamówienia od id_kraju pobranego z konta klienta to trzeba zmodyfikować dany moduł tak aby przypisywał do maila dane zależne od kraju.