Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: Inferno25 w Luty 27, 2013, 01:33:50 pm
-
Witam,
Mam problem - po złożeniu zamówienia klient otrzymuje maila z jego potwierdzeniem, w którym znajdują się znaczniki </br>. O co może chodzić?
Np:
Witaj Paweł Ozon, Zamówienie #420 Twoje zamówienie zostało złożone i zrealizujemy je gdy tylko otrzymamy od Ciebie zapłatę. Wybrał(a)eś przelew bankowy jako sposób zapłaty. Wyślij przelew korzystając z poniższych danych NUMER KONTA
ADRES...
ADRES
BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK
SORT CODE : 11402004
NAZWA BANKU,
ADRES,
ADRES Całkowita kwota do zapłaty 32,00 zł Możesz sprawdzić swoje zamówienie i pobrać proformę z \"Historia zamówień\" - sekcji swojego konta klikając \"Moje konto\" na naszej stronie. Jeżeli korzystasz z zakupu jako gość, możesz monitorować stan realizacji w \"Monitorowanie zakupu\" - sekcji naszej strony. XXXXXXXXXXX oparty na systemie PrestaShop™.
Ps. Po wpisaniu posta znaczniki </br>
zniknęły... były tam gdzie ADRES, NUMER KONTA itp.
-
Wygląda to tak:
Witaj Paweł Ozon, Zamówienie #420 Twoje zamówienie zostało złożone i zrealizujemy je gdy tylko otrzymamy od Ciebie zapłatę. Wybrał(a)eś przelew bankowy jako sposób zapłaty. Wyślij przelew korzystając z poniższych danych NUMER KONTA ADRES...</br> ADRES </br> BIC/SWIFT : BREXPLPWMBK</br> SORT CODE : 11402004</br> NAZWA BANKU,</br> ADRES, </br> ADRES Całkowita kwota do zapłaty 32,00 zł Możesz sprawdzić swoje zamówienie i pobrać proformę z \"Historia zamówień\" - sekcji swojego konta klikając \"Moje konto\" na naszej stronie. Jeżeli korzystasz z zakupu jako gość, możesz monitorować stan realizacji w \"Monitorowanie zakupu\" - sekcji naszej strony. XXXXXXXXXXX oparty na systemie PrestaShop™.
-
Ustaw, aby maile chodziły jako HTML i text. Powinno pomóc