Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: keaygroup w Październik 21, 2009, 11:50:32 am
-
Witam.
Poradziłem sobie z ustawieniem prestashop, tak aby otrzymywać wiadomości, które klient wyśle za pomocą ikony KONTAKT na stronie sklepu i teraz wszystkie wiadomości do mnie docierają.
Mam jednak takie pytanie...
Chciałbym aby sklep powiadamiał mnie o nowym zamówieniu na sklepie internetowym lub o np: zarejestrowaniu nowego konta klienta. Czy ktoś wie gdzie i czy w ogóle jest to możliwe?
Dla tych, którzy mają problem taki jak ja miałem czyli ikona KONTAKT nie działa informuję, że w mojej wersji presty mimo zmiany w panelu administracyjnym adresu email, na który ma byc wysyłana korespondencja (adres podany przy instalacji sklepu) nie zmienia sie adres w bazie danych.
Dlatego też trzeba wejść do bazy danych i w ps_contact (czy jakoś tak) ręcznie zmienić adres i zacznie działać :)
Wiem, że wie,lu ma ten problem. W razie pytań proszę pisać :) Postaram się pomóc.
-
W preście w wersjach 1.2 ciągle przynajmniej u mnie były problemy z smtp wogóle maile nie dochodzily już podczas instalacji były problemy z ustawieniem. Najprawdopodobniej rozwiążesz problem z mailami i będą dochodzić zamówienia itp: jeżeli w folderze tools/swift/Swift/connection/SMTP.php zamienisz podobną linjikę na poniższą:
if (preg_match("/^[A-Za-z0-9-]+\\.php\$/", $file) && $file != "index.php")
-
Dzięki za informację.
Zrobiłem jak napisałeś ale nic się nie zmieniło - czyli wiadomości pisane ze strony KONTAKT nadal dochodzą ale jak ktoś złoży zamówienie to nic nie przychodzi.
-
...było juz o tym - zawsze najpierw trzeba poszukać
aby zadziałało to o co pytasz potrzeba w PA w modules / tools zainstalować :
Powiadomienia e-mailem v1.1
Wysyła maile o nowych zamówieniach i stanach magazynowych
a następnie skonfigurować tzn. podać dares email na jaki ma być wysyłana informacja o zamówieniu.
co do niedziałających powiadomien ze sklepu na email to myślę, że podajecie tam adresy typu ccc@wp.pl lub ccc@onet.pl itp czyli darmowych skrzynek które wymagają uwirzytelnienia a presta tego nie potrafi - trzeba podać adres email gdzie nie ma takiej potrzeby.
-
Dzięki Tony za odpowiedź.
Zainstalowałem już ten moduł wcześniej ale też nie działa.
Używam konta, które nie wymaga uwierzytelniania. Prawdopodobnie dlatego zaczęły przychodzić do mnie wiadomości z KONTAK. Powiadomienia jednak dalej nie przychodzą.
Pozdrawiam
-
Spróbuj ustawić skrzynkę gmail i w ustawieniach SMTP wybierz opcję SSL i port 465. Z tą skrzynką presta sobie dobrze radzi.
-
Temat pokrewny więc pozwolę się podpiąć.
Mam taki problem. Zanim uporałem się z odsyłaniem emaili ze strony sklepu podczas rejestracji jako klient sklepu wpisałem swój adres email, ale rejestracja nie powiodła się do końca bo mam koszyk nie aktywny. Jeżeli wykasuję się jako klienta i chcę się ponownie zalogować wyskakuje info, że adres email jest już w bazie danych.
Jak wykasować skutecznie wcześniej zalogowanych klientów żeby mogli się zalogować ponownie?
-
Usuń odpowiednie rekordy z tabel ps_customer i ps_address
-
Dzieki za odpowiedź, ale gdzie mogę szukać tych tabel.