Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: carlos84 w Sierpień 24, 2013, 08:27:20 pm
-
Witam,
zapewne wszyscy wiemy jaki jest problem z tym, że jeśli klient zapisze się w sklepie jako gość to ma później problem z zarejestrowaniem się jako pełnoprawny klient z dostępem do historii zamówień itp. Zastanawiałem się od jakiegoś czasu co z tym zrobić, bo nie chcę wyłączać możliwości zakupów bez rejestracji, ale jednocześnie nie chcę tracić klientów, którzy być może kiedyś będą chcieli się zarejestrować i nie będą mogli... I znalazłem coś takiego:
In PS 1.4.10
in Controllers/AuthController.php line 49
replace:
elseif (Customer::customerExists($email, false, false))
by
elseif (Customer::customerExists($email, false, true))
in same file line 135 replace:
if (Customer::customerExists(Tools::getValue('email'), false, (Configuration::get('PS_GUEST_CHECKOUT_ENABLED') && Tools::getValue('is_new_customer') == 0)))
by
if (Customer::customerExists(Tools::getValue('email'), false, true))
Co o tym sądzicice? Przetestowałem to i działa na wersji 1.4.9, ale nie wiem czy czegoś innego mi to nie psuje czego akurat teraz nie sprawdzam. Wg was jest to dobre rozwiązanie?
-
raczej nie powinno psuć. Genralnie wynik polega na tym, że zakładane masz konto gościa jako konto klienta? Jedyne co ludzi może wkurzać to to, że tak naprawdę zakładasz konto im tego nie mówiąc :)
-
no właśnie nie taki jest wynik, bo oznaczałoby to, że próba odzyskania hasła by się powiodła, mimo nie założenia "pełnoprawnego" konta. :) działa to tak jak standardowo, tylko że po zamówieniu bez rejestracji klient może bezproblemowo założyć konto w sklepie(przy poprzednim koncie "gościa" w Panelu administracyjnym pojawia się jedynie "czerwony" komunikat o tym, że istnieje drugie konto z podanym mailem). :) dziwię się tylko, że mimo iż jest to znany problem nikt na to nie wpadł, stąd moje pytanie o ew. problemy z tymi zapisami.