Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: ckjojo w Wrzesień 20, 2013, 09:49:04 am
-
Witam.
Mam problem z dublowaniem dostawy. W każdym zamówieniu w szczegółach pozycja sposobu dostawy pojawia się dwa a nawet trzy razy. Zdefiniowany mam tylko jeden sposób dostawy (Kurier DPD). Poniżej załączam screen. W tym wypadku dostawa pojawia się w trzech pozycjach. Będę wdzięczny za pomoc.
Sklep na presta 1.5.4.1
(http://s21.postimg.org/zfc2ytdh3/screen.jpg)
-
Suma do zapłaty jest zgodna czy też namnożone są koszty dostawy ?
-
dziwia mnie daty przy tych wysylkach, dlaczcego sa rozne i takie rozbierzne, a tym bardziej wziete sprzed daty zamowienia. moze gdzies jakeis wczesniejsze koszyki, niezrealizowane, sie ponakladaly
-
@deviant suma do zapłaty jest ok. Żadnego kosztu dostawy nie doliczało do sumy zamówienia ponieważ ustawiona jest darmowa przesyłka od 150 zł.
@deejay3 Wszystkie nierealizowane koszyki usuwałem i w każdym złożonym zamówieniu kurier się dubluje. W tym akurat wyskoczyło 3 razy. Nawet na koncie klienta na na sklepie też pokazuje dostawe dwa razy.
-
no to skad te rozne daty sprzed zlozenia zamowienia?
-
Nie mam zielonego pojęcia.
-
sprawdz czy masz zamowienia albo koszyki z takimi datami jak w przesylkach. moze to wynik jakiegos wczesniejszego koszyka bez realizacji.
najbardzije dziwi mnie, ze sa to daty sprzed 2 dni - tygodnia odnosnie daty zamowienia. jakby to byl blad w czasie realizacji koszyka to daty byly ta takie same jak zamowienia. a tutaj dosc dziwna rozbieznosc.
-
Żadne zamówienie nie pokrywa się z datami przy kurierze. To są dopiero peirwsze zamówienia bo sklep działa od niedawna. W niektórych zamówieniach pojawia się nawet data sprzed uruchomienia sprzedaży.
-
a nie masz jakies dodatku typu Ship2Pay? cokolwiek poza standardem wspierajacego zamowienia?
ewentualnie wyrzuc calkiem wszystkich dostawocow (kurierow) i skonfiguruj ponownie.
wydaje mi sie, ze bez ingerencji w core nie bedzie prosto pomoc... pierwsze co mi przychodzi do glowy, tutaj bede konsekwentny, szukalbym skad biora sie te daty, bo tym bardziej, jak piszesz, ze sprzed sprzedazy to juz bardzo dziwne. tylko pytanie, co znaczy sprzed sprzedazy? czy wczesniej byly robione jakies zamowienia testowe? moze tutaj gdzies najladaja sie jakies ID tych zamowien, zostaly one skasowane niepoprawie (nie w calosci)
-
Tak jak mówisz. PRed uruchomieniem robiłem kilka zamówien testowych, a następnie kasowałem je przy pomocy modułu "Delete orders free". Jako dostawe mam zdefiniowanego tylko jednego kuriera, ale zrobię tak jak mówisz i dam znać czy coś pomogło. Powied mi jeszcze czy da się gdzieś sprawdzić te stare skasowane zamówienia ? Czy zostają jakieś ślady po nich na serwere ? Dzięki za pomoc.
-
ten modul dziala jak dziala... nie czysci wszystkiego. teraz jak juz masz ponakladane zamowienia to moze byc problem z namierzeniem co jest nowe a co stare. wszystko jest w mySQL w tabelach zawierajacych w tytaluach "orders" ale tez trzeba by sprawdzic "cart" i inne powiazane, takie jedno zamowienie laduje w paru tabelach.... ciezko bedzie teraz namierzyc. lepszym rozwiazniem bedzie zamiana id ostanniego zamowienia w ps_orders. kolejnosc (id) zamoeiwnia przyznawana jest automatycznie wg ostatniej najwiekszej pozycji w tej kolumnie, wiec zamien ostatnie id na 101 i zoabcz czy kolejne zamoeienie (pozinno z automatu utworzyc jego nr 102) bedzie pobieralo przewozniow poprawnie
-
Ok już działa wszystko. Dzięki za pomoc.