Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Mallard2 w Sierpień 06, 2014, 10:25:29 am
-
Nie wiem dlaczego , ale presta shop kasuje mi parametry dodawane do linków w celu ich identyfikacji odesłań.
Powoduje to że cały ruch uważa za organiczny google mimo że że jest z płatnych reklam.
Support google zwrócił uwagę mi na to że za każdym razem przy próbie odesłania z reklamy , po odesłaniu ucinany jest parametr gclid w linku produktu / podstrony.
Winę prawdopodobnie za to ponosi plik .htaccess, który automatycznie usuwa dodatkowe parametry. Sprawdzałem to wpisując ręcznie :
Jak wpisuje ręcznie stronę z użyciem www : http://www.ppp.pl.........html?gclid=12345abcd (http://www.ppp.pl.........html?gclid=12345abcd)
to parametr po przejściu na stronę jest usuwany, jak użyje sam bez www: http://ppp.pl.........html?gclid=12345abcd (http://ppp.pl.........html?gclid=12345abcd) , to parametr zostaje.
Jak napisać regułę w htaccess , aby parametr gclid nie został automatycznie usuwany ?
-
musisz wlasny kod umiescic na początku pliku przed komentarzem :
# ~~start~~ Do not remove this comment, Prestashop will keep automatically the code outside this comment when .htaccess will be generated again
# .htaccess automaticaly generated by PrestaShop e-commerce open-source solution