Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => PrestaShop 1.6 => Wątek zaczęty przez: rafcio76 w Grudzień 03, 2014, 01:59:32 pm

Tytuł: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: rafcio76 w Grudzień 03, 2014, 01:59:32 pm
Witam, w grudniu 2014 roku zmieniają się przepisy i pewnie większość sklepów będzie musiała zmienić regulamin. W jaki sposób po zmianie regulaminu mogę o tym powiadomić klientów?

W jaki sposób Wy to robicie, podzielcie się swoimi doświadczeniami.

dzięki

Rafał
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Grudzień 03, 2014, 02:32:47 pm
wyeksportuj klintow do csv i wrzuc do jakigos programu pocztowego
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: endriu107 w Grudzień 03, 2014, 03:57:07 pm
Pytanie tylko czy masz obowiązek informowania byłych klientów, o tym że regulamin uległ zmianie? Raczej nie, najprościej na stronie regulaminu dodać informacje:

Aktualizacja regulaminu nastąpiła:  data.
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: rafcio76 w Grudzień 03, 2014, 04:24:21 pm
Tak właśnie robię. Zmieniam reg i daję na końcu nową datę aktualizacji ale czy tak jest poprawnie ? Mam nadzieję że tak. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: endriu107 w Grudzień 03, 2014, 05:58:23 pm
Jeśli Ci bardzo zależy to możesz utworzyć dodatkową stronę cms, juz nie widoczna w linkach tylko na dole regulaminu możesz dodać "poprzednie wersje" i tam odsyłacz do tej strony, chociaż ja bym tak nie robił. Generalnie im ludzie mniej wiedzą tym mniej sprawiają problemu ;)
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: rafcio76 w Grudzień 03, 2014, 06:01:51 pm
Dzięki. Tak zrobię. Data aktualizacji i wystarczy. Pozdrawiam
Rafał
Tytuł: Odp: Jak powiadomić klientów o zmianie regulaminu
Wiadomość wysłana przez: design4VIP w Grudzień 03, 2014, 06:41:21 pm
ale pytanie, czy tez musi byc podana data aktualizacji? raczej ja bym to wplatal w sam regulamin jako informacja "Regulamin wchodzi w zycie z dniem...." i tyle.

pytales jak wyciagnac klientow to odpowiedzialem, jakos nei mialem czasu skupic sie na twoim pierwszym poscie i gdzies mi przelecialo miedzy oczami to, ze chodzi o zmiane reguminu, bynajmniej, o takich zmianach nie inforumejsz, chyba, ze swiadczysz uslugi dlugoterminowe (przyklad - telefonia komorkowa) i regulamin zmienia sie w czasie swiadczenia uslugi. klient ma obowiazak za kazdym razem zapoznac sie z regulaminem (a nie robi tego ani razu, czym przy pozniejszych problemach obciazony jest sprzedawca.... ot takie mamy prawo - ma zanaczyc, ze przeczytal a nie musi czytac)