Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => PrestaShop 1.6 => Wątek zaczęty przez: b3zyr w Grudzień 09, 2014, 08:33:01 pm
-
Witam
Presta przeniesiona z localhosta na serwer wszystko działa bez zarzutu tylko problem z wysyłaniem emaili
Mam prośbę o pomoc w ustaleniu przyczyny. Moja presta nie wysyła emaili powiadamiających o nowym zamówieniu ani do klienta ani do administratora sklepu.
Wszystkie ustawienia konfiguracyjne odnośnie emaila są ustawione pod jeden adres email, moduł Mailalert także zainstalowany i podpięty pod email. W zaawansowane/adres email ustawione jest: użyj funkcji mail() w PHP dodam, że jak robię robię Wyślij wiadomość testową to test dochodzi na skrzynkę pocztową bez problemu.
Czy ktoś wie w czym może tkwić problem?
-
jaki hosting i czy poczta jest w domenie sklepu?
-
witam hosting to best-hosting.net
Tak poczta jest w domenie sklepu
-
Dzisiaj żeby mieć pewność zainstalowałem też czystą prestę na serwerze i to samo nie dochodzą emaile z zamówieniami.
Jakby ktoś miał jakiś pomysł to będę wdzięczny
-
czasem hosting ma zablokowane funkcje mail ustaw smtp powinno śmigać
jeśli nie pisz do admina hostingu
-
Funkcja mail działa skoro presta wysyła email testowy i dochodzi bez problemu. SMTP nie mogę skonfigurować cały czas wywala błędy. Nie dochodzą tylko powiadomienia o rejestracji i zamówieniach ani do admina ani do klienta.
-
Funkcja mail działa skoro presta wysyła email testowy i dochodzi bez problemu.
wcale to nie jest regula. Presta na niektorych serwerach ma problemy z wysylka maili np. do tlen, wp, onet.... tak jest na serwerach typu home.
-
Witam,
Mam podobny problem. Posiadam 2 sklepy na serwerze home.pl
w obu sklepach mam problem z mailami z formularza. wywala mi błąd ( 1. Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości). natomiast jak się kliknie jeszcze raz "wyślij" to wysyła poprawianie wiadomość, natomiast ona nie dochodzi do administratora, do klienta dochodzi poprawnie informacja o zadaniu pytania i w panelu administracyjnym jest widoczna wiadomość zadana przez klienta.
2 problem posiadam na jednym ze sklepów. Po złożeniu zamówienia przez klienta dochodzi mail jedynie do klienta natomiast do administratora już nie. Dodam że maile są poprawnie skonfigurowane. Wiadomość testowa dochodzi poprawnie. próbowałem na różnych pocztach i cały czas jest błąd tylko na tym jednym sklepie.
Na sklepie drugim wszystko gra i maile dochodzą do admina jak i do klienta.
Ustawienia maila dokonuje
- administracja\ pracownicy \w profilu 1z1 użytkownika (super admin)
- zaawansowane\ adresy e-mail
- preferencje\ kontakty sklepu
W sklepach jest oryginalny schemat oraz modułyWystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości.
-
1. na serwerach home musisz na stale wpisac maila "wyjscia" w kontroler. co i gdzie dokladnie bylo wiele razy poruszane na wszelkich branzowych forach. to wrecz constans dla presta.
2. a masz zainstalowany modul mailalerts?