Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: judin w Czerwiec 10, 2015, 10:43:51 pm

Tytuł: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: judin w Czerwiec 10, 2015, 10:43:51 pm
Witajcie,[/color][/size]
[/color]
[/color][/size]Klienci zgłaszają że jak wybierają opcę "za pobraniem" pojawia się im komunikat że muszą wpłacić kwotę na konto oraz otrzymują powiadomienie na meila że wysyłka będzie po wpłacie na konto.[/size] [/size]co powinienem na początku sprawdzić i gdzie? [/size] [/size]dzięki z góry za pomoc

Tytuł: Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: endriu107 w Czerwiec 11, 2015, 05:38:45 am
Wybierają opcję za pobraniem czyli co robią? Wybierają opcję np. Kurier - pobranie, czy klikają na formę płatności "płatność za pobraniem"? Jest różnica jesli wybierają opcję Kurier - pobranie a mogą kliknąć na formę płatności płatność przelewem to tak się będzie działo.
Tytuł: Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: judin w Czerwiec 11, 2015, 10:31:29 am
No właśnie jest opcja kurier za pobraniem
Tytuł: Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: endriu107 w Czerwiec 11, 2015, 04:13:04 pm
To dobrze że jest opcja kurier za pobraniem, ale jakie masz dostępne moduły płatności?
Tytuł: Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: judin w Czerwiec 11, 2015, 10:02:01 pm
Z tego co widzę, to jest tylko przelew na konto.
Tytuł: Odp: "Za pobraniem" nie działą poprawnie
Wiadomość wysłana przez: endriu107 w Czerwiec 12, 2015, 05:23:58 am
To znaczy że masz wszystko poprawnie, klient wybiera kurier - pobranie i przelew na konto więc dostaje komunikat z kwotą i numerem konta oraz dostaje emaila o odpowiedniej treści. Jeśli nie chcesz aby tak było to musisz odpowiednio skonfigurować płatności i przewoźników, doinstalować dodatkowe moduły takie jak płatność przy odbiorze czy moduł pozwalający łączyć przewoźników z wybranymi formami płatności s2p. Dopiero wtedy zacznie to działać tak jak powinno.