Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: AdamWlkp33 w Październik 05, 2015, 05:15:53 pm
-
Witam,
od jakiegoś czasu powstał w naszym sklepie problem.
W sposobie dostawy mamy dwa rodzaje wysyłki za pobraniem - Pocztex i Kurier.
W przypadku pocztexu wszystko działa, klikamy dolicza kwotę i w pkt. 3 wyskakuje nam wysyłka z pobraniem, klikamy i przechodzimy do podsumowania.
Problemem jest kurier pobraniowy, po jego wybraniu w pkt 3 wyskakuje informacja: "Brak dostępnej metody płatności.".
[/size][/color]
[/size]Pytanie moje brzmi, gdzie mam szukać błędu i co poprawić?
-
Podczas ustawienia kurierów jest zakładka z dostępnością, może tam nie ma ustawionego dostępu dla danej grupy lub kraju ?
-
W ustawieniach kuriera jest zaznaczony jako dostępny w tym niestety problem.
-
Masz moduł typu ship to pay? Jest dobrze skonfigurowany?
-
I to był ten problem. Dziękuję za pomoc, naprawione i śmiga.
Ciekaw jestem, dlaczego to się nagle popsuło.
-
każda zmiana kuriera - sposobu wysyłki powoduje konieczność ponownej konfiguracji tego modułu