Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: monikap w Luty 25, 2016, 12:48:15 am
-
Witam,
Mam sklep w chmurze w PS 61 - mam problem z przechodzeniem wiadomości - zarówno do mnie na koto jak i do klientów. Po prostu nic nie dochodzi.
Dodam też, że gdy wchodzę w zaawansowane -konta e-mail i robię test maila, to niestety wychodzi błąd.
Czy możecie mi podpowiedzieć gdzie powinnam pozmieniać maile? Może trzeba zrobić coś innego?
-
Jakie masz ustawienia email? Korzystasz z funkcji mail() w php czy smtp? Jeśli funkcji mail to upewnij się ze masz włączona obsługę na serwerze. Dodatkowo możesz włączyć tryb debugowania może jakieś błędy dodatkowe sie pojawią.
-
Żeby nie zakładać nowego tematu pisze tutaj.
Mam problem z wysyłaniem maili poprzez formularz znajdujący się bezpośrednio w Zamówieniu - wysłana wiadomość nie dochodzi - gdy wejdę w Obsługę klienta w ten wątek widzę, że jest wysłana.
Dodatkowo odpowiadając w tym samym wątku w Obsłudze Klienta wiadomość dochodzi bez problemu...
Co może być przyczyną ,że wiadomości z karty Zamówienie nie są wysyłane?
-
zmieniony template ? Podmień z domyślnego tematu i zobacz co się dzieje
-
Tak skórka zmieniona- który plik podmienić?
-
order-detail.tpl
-
Dzięki za odpowiedz ale chyba źle wytłumaczyłem.
Chodzi mi o wiadomości wysyłane z panelu admina zakładka zamówienie.
Dołączam screen.
Jeszcze takie pytanie- co oznacza ta opcja "Wyświetl klienta"?
-
W tłumaczeniu ma być Wyświetlić klientowi . Jak zaznaczysz że Wyświetlić to klient otrzyma wiadomość ,jak nie zaznaczysz to wiadomość tylko dla ciebie.
-
Wielkie dzięki. Pewnie dlatego wiadomości nie dochodziły bo nie zaznaczałem "Wyświetlić klientowi" - pewnie przez ten błąd w tłumaczeniu.
Tak czy owak dzięki- zaraz poprawie tłumaczenie żeby wszystko było jasne ;)