Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Inferno25 w Kwiecień 15, 2016, 06:53:04 pm
-
Witam. Po przeniesieniu sklepu na nowy serwer i zmianie maila właściciela sklepu przy mailach do klientów (np. o zmianie statusu zamówienia) widnieje stary e-mail z poprzedniego sklepu. Gdzie można go zmienić? W zakładce Zaawansowane - E-mail poczta jest już skonfigurowana pod nowy mail, w zakładce "Kontakty sklepu" również jest nowy, w Klienci -> Kontakty - tak samo nowy. Brakuje mi pomysłu :(. Pozdrawiam
-
a z jakiej metody korzystasz?
czy zmieniłeś w zakładce preferemcje - dane kontaktowe
-
Dzięki za odpowiedź. Jeśli dobrze pamiętam (było to już trochę czasu temu) to robiłem wszystko wg. tego poradnika: http://www.kylos.pl/blog/jak-przeniesc-sklep-internetowy-bez-straty-klienta-migracja-prestashop/
W Preferencje -> Kontakty sklepu e-mail jest zmieniony :(
-
Problem powiadomień rozwiązany. Pozostaje kwestia tego, iż nie dostaję na skrzynkę mailii o tym, że jest nowa wiadomość od klienta. Maile te widzę tylko w sklepie. Czy ma ktoś może jakiś pomysł gdzie może leżeć problem?
-
zobacz czy masz wszystkie formularze w katalogu mails / pl
-
Przed przeniesieniem - 70 plików, po przeniesieniu również 70 :(.