Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: dmuchanamalpa w Wrzesień 10, 2016, 01:21:34 pm
-
Mam problem z odbieraniem emaili informujących o złożonym zamówieniu - nie docierają.
Prest ver. 1.6.1.6 na zenboxie, email skonfigurowany pod smtp - wiadomość testowa jest wysyłana i dociera poprawnie, maile do klientów też działają poprawnie. Moduł "Powiadomienia email" zainstalowany.
Poprzednie rozwiązania znalezione nie działają.
Włosy już sobie wyrywam a mam ich już niewiele więc grozi mi całkowita łysina. Czy ktoś chętny mi pomoże w tej kwestii?
-
a sprawdziłeś folder spam ?
a czy w katalogu modułu masz szablony maili dla języka pl ?
-
ad1. tak sprawidziłem jest pusty
ad.2 w katalogu modulu "mailalerts" są:
- views [ templates [ hook [ product.tpl, my-account.tpl, index.php ] , front [ mailalerts-account.tpl, index.php ], index.php ], index.php ]
- translations [ pl.php ]
- index.php
Czy szablon maili dla pl trzeba samemu stworzyć?
-
na git masz jak powinna wyglądać struktura katalogów
https://github.com/PrestaShop/mailalerts
Gdybyś nie znalazł szablony pl masz jako załącznik
-
Wieeeeeelkie dzięki ;D - brakowało rzeczywiście szablonów pl.
Niby pierdoła ale nie mogłem tego znaleźć. Jeszcze raz dziękuję.