Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: Prentis w Październik 10, 2016, 07:01:43 pm
-
Witam
Mamy sklep internetowy 2 miesiące działał bez szfanku po czym informatyk napisał ze nie aktualizujemy systemu po czym pokierował mnie gdzie mam to zrobić ale nie ostrzegł co moze sie stac,spróbowałem samodzielnie i zaczeły sie problemy wyskakują błedy niektóre funkcje nie działają poprawnie jak widać (w załączniku )informatyk wczesniej po oddaniu sklepu nic nie wspominał o aktualizacji a my kompletnie sie na tym nie znamy.Teraz za naprawe żąda sumy pierw 120zł az dziś sie dowiedziałem ze 180zł gdyż zajmie mu to 1-2 dni.
Pytanie czy błedy są tak poważne by zajeło mu to całe 2 dni ??
Pewien informatyk zrobił mi test sklepu po oddaniu do uzytkowania okazało sie ze jest jeszcze sporo błedów czy są one przeszkodą do funkcjonowania poprawnie sklepu?? Zrzuty z testu w załączniku 1 i 2
-
W module którym dokonywałeś aktualizacji możesz przywrócić sklep do stanu sprzed jej wykonania, jest opcja rollback do tego. Takie aktualizacje wykonuje się na kopii sklepu i sprawdza jakie sa błędy później je poprawia, tak to wygląda standardowo.
-
czyli rozumiem że moge to naprawić samodzielnie?? czy ktoś krok po krok napisze jak cofnąć sie do zmian z przed błedów??
-
Błędy zostały wywołane aktualizacja sklepu jak rozumiem? Jeśli tak to przywróć sklep z kopii zapasowej tak jak napisałem w module 1 click masz taka mozliwość.
-
Po pierwsze zamówiłeś i zapłaciłeś nie sprawdzając sklepu. Po drugie robisz w ogóle kopie zapasowe ? Po trzecie z zrzutów ekranowych wynika, że najwięcej błędów robi Ci moduł "umiejętności sprzedawcy" oraz niechlujne zostawienie wpisów .map w plikach css. Reasumując tak możesz naprawić ten sklep samodzielnie. Informatyk bierze 180zł za dwa dni pracy przy tym hmm co zatem je i jak płaci za prąd z taką dniówką lub bardziej prawdopodobne zajmie mu to około godziny [razem z wypiciem kawy]
-
ja osobiscie nie robiłem kopi zapasowej bo nie wiedziałem z tego co wiem to informatyk (robił) informatyka to nie moja dziedzina wiec skąd miałem wiedziec co mam robić a czego nie.No ale stało sie teraz chec to naprawić czy znalazł by sie ktoś kto naprawił by te błedy oczywiscie nic za darmo:)
-
Przecież Ci napisałem co się dzieje .... Wystarczy przeczytać i wykonać
-
Ja osobiście nie widzę w przeglądarce tych błędów, chyba ze już je naprawiłeś, natomiast moduł gamification spróbuj przeinstalować.
-
Panowie nie jestem Informatykiem mam inne wykształcenie w którym podejrzewam tez nie wiedzielibyście o co chodzi jesli bym wiedział nie pisał by nadal na forum...ale mniejsza o to. Poprostu czy jestescie w stanie napisac KROK po KROKU gdzie wejsc gdzie szukac co zrobić zebym całkowicie nierozkodował sklepu i tyle nic mi nie mówi "zrób to i to"
-
W zakładce Moduły masz listę modułów w lewej wyszukiwarce wpisz gamification wyszuka Ci odpowiedni moduł przy nim masz opcje Konfiguruj i strzałkę po rozwinięciu jej masz opcję wyczyść/resteuj lub coś w tym stylu, ewentualnie możesz odinstalować ten moduł.
-
zrobiłem jak Pan mówił pojawił mi sie moduł (osiągniecia sprzedawcy "zrzut") klikłem konfiguruj i wyskoczyły błedy zrzut drugi
-
z tego co widze błedów mam bardzo duzo co kolwiek nacisne ciągle wyskakują cyferki z napisami czyli jest coś powazniejszego.
Prosze o Pomoc czy był by ktoś chetny zobaczyć co tak naprawde jest nie tak i naprawić oczywiście zapłace jak narazie sklep niefunkcjonuje a chce go ponownie uruchomic
-
Sprawdź na serwerze jaki masz chmody na katalogi i pliki.
-
moj sklep jest na serwerze informatyka którty wykonywał sklep ja do tego nie mam podglądu itp
-
Jak to nie masz? To jest twój sklep czy informatyka?
To inaczej... błąd wygląda na problemy z uprawnieniami, więc jeśli ty nie masz dostępu do serwera to nie mogłeś zmienić uprawnień, czyli wina leży po stronie informatyka, taki tok myślenia jest logiczny. Ponadto jeśli serwer jest informatyka to za pewne wykonuje kopie bezpieczeństwa (nawet tanie hostingi to robią) więc nie widzę problemu aby przywrócić sklep z kopii sprzed awarii (za darmo).
Jak bierzesz auto w leasing to na noc parkujesz w salonie samochodowym czy u siebie w garażu?
-
tak kopia zapasowa jest mówił mi informatyk ale ja jej nie umiem zrobić osobiście gdzie mam to zrobić i jak?? krok po kroku...
-
Masz dostęp do serwera ftp? Masz dostęp do bazy danych?
-
moge mieć
-
jak narazie mam tylko dostęp do Panelu serwera
-
Nie tyle możesz co musisz mieć. Kopie plików wgrywasz w miejsce plików obecnego sklepu na serwerze, kopie bazy importujesz w miejsce obecnej bazy.
poza tym nie odpisujesz nam na nasze pytanie a sam swoje piętrzysz być może niepotrzebnie. Zadałem Ci bardzo ważne pytanie na które nie dostałem odpowiedzi:
Błędy zostały wywołane aktualizacją sklepu jak rozumiem?
Jeśli stało się to po użyciu modułu 1 click to dałem Ci też odpowiedź wcześniej jak to poprawić.
-
Tak błedy powstały po aktualizacji sklepu.
Napisał Pan "Kopie plików wgrywasz w miejsce plików obecnego sklepu na serwerze, kopie bazy importujesz w miejsce obecnej bazy"
ALE JA NIE WIEM JAK DLATEGO ZGŁOSIŁEM SIE DO WAS JAKO PROFESJONALISTÓW
Dlaczego Pan nie chce sprawdzić tego osobiście ???
-
Ponieważ dostałeś za darmo odpowiedź już w poscie numer #3 i na nim powinien sie ten wątek zakończyć, jeśli chcesz mi koniecznie zapłacić to ok ale ja nie jestem tani.
-
ok a dowiem się jak wgrac kopie zapasową czy nie?
-
Nie wiem czy ktoś tutaj będzie Ci tłumaczył jak działa klient ftp czy panel phpmyadmin ponieważ to nie ma nic wspólnego z forum.
http://www.letmegooglethat.com/?q=wgrywanie+plik%C3%B3w+na+ftp
http://www.letmegooglethat.com/?q=wgrywanie+bazy+danych+sql
-
ok dla mnie to czarna magia ja nic nie zrobie poddaje sie za ile Pan by naprawił nam sklep????
-
Gdyby Pan czytał to co piszemy to by Pan już dawno wszedł w moduł 1 click i kliknął przywróć kopie i samo by się przywróciło. Jest tam taka opcje która sie nazywa Rollback z listy wybiera się kopie i klika przycisk Rollback. Reszta sie robi sama.
-
weszłem w moduły w wyszukiwarce wpisałem " 1 click" i o to co znalazło
-
To w jaki sposób robił Pan tą aktualizację modułem 1 click?
-
zrobiłem źle gdyż klikłem sprawdź aktulaizacje potem wyświeltiły sie moduły do zaktualizowania i klikałem aktualizuj i tyle.
Nie mam zielonego pojecia jak to sie robi wykonawca strony nic mi nie doradził ani nie ostrzegł jednym słowem mnie olał a teraz domaga sie pieniedzy za naprawe
-
Czyli nie aktualizował Pan sklepu tylko same moduły?
-
tak
wysłałem email
-
Witam, jak sprawić by w panelu admina pokazały się aktualne błędy w teki sposob jak widać u kolegi w pierwszym poście?
-
Przy włączonym trybie debugowania jeśli są błędy to sie pojawiają.