Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: kattitimi w Grudzień 02, 2016, 05:18:10 pm

Tytuł: Nie da się wprowadzać nowych produktów
Wiadomość wysłana przez: kattitimi w Grudzień 02, 2016, 05:18:10 pm
Witam,
po ostatniej automatycznej aktualizacji sklep przestał być widoczny, musiałam przywrócić poprzednią wersję z kopii zapasowej i od tego momentu nie da się wprowadzać nowych produktów ani przerabiać skopiowanych na nowe. Nie zapisuje wpisywanych danych. Bardzo proszę o jakieś rozwiązanie, bo jedyne wyjście jakie na razie widzę to robienie sklepu od nowa.
pozdrawiam wszystkich
Tytuł: Odp: Nie da się wprowadzać nowych produktów
Wiadomość wysłana przez: west w Grudzień 02, 2016, 07:30:29 pm
Włącz tryb debugowania i powiedz co napisało [faq tego forum]
Tytuł: Odp: Nie da się wprowadzać nowych produktów
Wiadomość wysłana przez: kattitimi w Grudzień 08, 2016, 06:14:56 pm
Niestety nie umiem tego zrobić :(
Tytuł: Odp: Nie da się wprowadzać nowych produktów
Wiadomość wysłana przez: kattitimi w Grudzień 08, 2016, 06:42:30 pm
A teraz, po ponownym, czwartym już zaktualizowaniu wszystko działa poprawnie. Po prostu czary mary.
A propos debugowania, udało mi się zmienić odpowiedni plik wg instrukcji i nic się nie działo, sklep zaczął działać poprawnie i tyle, więc zmieniłam z powrotem na false.