Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: veiensridder w Styczeń 04, 2017, 05:38:31 pm
-
Pracuję jako marketingowiec od ponad roku w firmie azjatyckiej (HK, Chiny, Tajwan) i mam trochę do czynienia z obsługą sklepów e-commerce, pracowałem na Shopify, Magento, WooCommerce, ale dopiero jak zacząłem się rozglądać w Polsce po różnych agencjach e-commerce zauważyłem że większość specjalizuje się w Prestashop, w Azji natomiast nikt o tej platformie nie ma zielonego pojęcia. Pytanie - dlaczego Prestashop jest akurat w Polsce tak rozpowszechnione? I jakie Presta ma plusy w stosunku do tych największych platform, czytając różne rankingi w prasie angielskojęzycznej prestashop wypada raczej słabo.
Pozdrawiam serdecznie,
Bartosz
-
Ponieważ dla Polski istnieje najwięcej napisanych modyfikacji:
np. bramki płatności, systemy trackingowe itp....
Ponieważ jest to system naprawdę darmowy, a nie okrojony i dodatkowa wersja premium jako opcja.
Ponieważ posiada pełne polskie tłumaczenie.
Ponieważ jest systemem w miarę prostym i co ważne bezpiecznym w porównaniu np. z Magento, w którym luka bezpieczeństwa nie została usunięta do dzisiaj.
-
Bo osoba ze średnią znajomością programowania może dostosować sklep do własnych wymogów.
Bo społeczność Prestashop pomaga sobie w rozwiązywaniu problemów i modyfikacji.
Bo ewentualna cena zakupu modułu lub szablonu jest relatywnie niska ( czym jest 70$ za szablon w stosunku do zmiany wizeunku sklepu w realu? - sklep to sklep, czy w realu, czy w internecie wymaga inwestycji :), biznes to biznes )