Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: belialek w Luty 15, 2017, 12:49:09 pm
-
Witam,
Ostatnio zauważyłem pojedyncze przypadki. w których klienci złożyli zamówienie bez podanego numeru telefonu. Oczywiście przy wprowadzaniu adresu numer telefonu jest obowiązkowy - próbowałem odtworzyć sytuację na różnych przeglądarkach, różne tryby zakupu i za każdym razem system mnie nie wpuszczał dalej bez podanai przynajmniej jednego numeru telefonu. Wątpię, aby klient posługiwał się jakimiś wyrafinowanymi metodami aby nie uzupełnić tego pola (bo i po co miałby to robić?) - zastanawia mnie tylko w jaki sposób do tego mogło dojść?
-
Jakaś starsza wersja IE puszcza takich klientów.
-
Dziękuję za odpowiedź - czyli walidacja w preście odbywa się tylko za pośrednictwem JS po stronie klienta? Można w jakiś sposób sprawdzić informacje o przeglądarce danego klienta? Jest to gdzieś zapisywane w Preście?
-
jak jesteś po stronie "klienta" odpal sobie konsolę pod Firefox i włączonym trybem debugowania zobaczysz wszystko co Ci potrzebne