Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: mike446 w Marzec 06, 2017, 09:44:02 am
-
Do nowego sklepu chcę zaimportować klientów z poprzedniego sklepu.
Chciałbym wysłać im email z prośbą o zmianę hasła ( rozumiem że na nowym sklepie opartym na Prestashop stare hasła nie będą działały ).
Maile będę musiał wysyłać ręcznie, nie mam wielu ważnych klientów także to nie duży problem.
Chodzi mi o adres na który chciałbym przesłać klientów tak aby wpisali hasło tymczasowe stworzone przeze mnie a następnie nowe hasło stworzone przez użytkownika.
-
Maila możesz wysłać za pomocą dowolnego newslettera. Możesz skorzystać z opcji resetu hasła - wbudowanej w PrestaShop. Nie wiem skąd importujesz klientów ale jeśli z poprzedniej wersji PrestaShop należy skopiować dane haseł oraz wartości cookie z pliku settings do nowego sklepu
-
W mailu podałem adres do strony odzyskiwanie-hasla - mówisz o tej wbudowanej formie resetu hasła?
Jednak jak klient może sam zmienić hasło na wybranie przez siebie.
Hasło typu N3jaXpHa będzie trudne do zapamiętania przez użytkownika sklepu.
-
Wtedy klient sobie zmieni na swoje inne już w panelu. Nie odpowiedziałeś czy importujesz z PS czy z innego systemu
-
Z innego sklepu, to chyba jakiś autorski sklep, ktoś go napisał.
Pytałem w którym miejscu klient może zmienić hasło.
Oczywiście na stronie "Twoje dane osobiste" z tym że żadne okno nie było podpisane.
Już to poprawiłem i wszystko wyświetla się ładnie.
-
Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej ponownie formularze są nie podpisane.