Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: mike446 w Marzec 13, 2017, 08:12:09 am

Tytuł: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: mike446 w Marzec 13, 2017, 08:12:09 am
Gdy kliknę button "Dodaj do koszyka" a następnie "Przejdź do realizacji zamówienia" pojawia mi się informacja "Twój koszyk jest pusty". Sklep nie dodaje produktów do koszyka.
Jak to naprawić?


Prestashop 1.6
www.pastydolodow.pl
Tytuł: Odp: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: west w Marzec 13, 2017, 09:36:03 am
włącz tryb debugowania. Moim zdaniem to jakiś błąd js
Tytuł: Odp: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: mike446 w Marzec 13, 2017, 10:07:05 am
Chodzi ci o te tryby?
Niestety nie pomogło, kombinowałem z różnymi ustawieniami i nic.


Ok, włączyłem tryb debugowania zgodnie z tą instrukcją http://prestashopforum.pl/index.php?topic=15274.0 i ciągle nic.
Tytuł: Odp: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: mike446 w Marzec 13, 2017, 11:45:54 am
Nikt nie wie co to może być?
Czyściłem ciastka, pamięć w przeglądarce. Nie mam pojęcia dlaczego coś takiego się dzieje.
Tytuł: Odp: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: mike446 w Marzec 13, 2017, 01:20:07 pm
Ok, problem rozwiązany :D
Tytuł: Odp: Brak produktu po dodaniu do koszyka
Wiadomość wysłana przez: lemur w Marzec 15, 2017, 11:20:37 am
Witam,
Mam ten sam problem. Produkty znikają z koszyka w niewyjaśnionych okolicznościach. Nie zależy to ani od urządzenia, ani przeglądarki. Cały sklep jest na SSL bez www, wersja 1.6.1.5. Pomaga wyczyszczenie ciastek w przeglądarce, ale po pewnym czasie problem powraca. Gdzie szukać przyczyny?