Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: kmatrix w Marzec 29, 2017, 10:27:24 am
-
Problem jest w tym że sklep wysyła automatyczne maile np. podczas rejestracji konta, czy przy złożeniu zamówienia, zmianie statusu zamówienia itp. Maile jednak nie dochodzą, za to na mail sklepu przychodzi taka wiadomość:" Uwaga!
Jeden z Twoich listów nie dotarł do adresata.
Wiadomość adresowana do użytkownika xxxxxxx@wp.pl=0.01 nie została dostarczona z powodu błędu SPF.
W razie dalszych wątpliwości możesz zgłosić się o pomoc do administratora Poczty WP"
Sklep mam na serwerze Hekko, pocztę na wp.pl.
Postanowiłem więc zmienić mail sklepu. Założyłem więc pocztę na hekko, pozmieniałem maila wszędzie gdzie się dało, lecz dalej nic się nie zmienia, przychodzą te same wiadomości na skrzynkę wp.
Bardzo proszę o podpowiedź
-
Wszędzie czyli gdzie?
-
Wiadomość adresowana do użytkownika xxxxxxx@wp.pl=0.01 nie została dostarczona z powodu błędu SPF
Masz źle skonfigurowane wpisy dns dotyczące rekordu SPF. Zmiana maila nic Ci nie da. Popraw wpis i będzie ok
-
Masz źle skonfigurowane wpisy dns dotyczące rekordu SPF. Zmiana maila nic Ci nie da. Popraw wpis i będzie ok
A jak to zrobić??
-
Wszędzie czyli gdzie?
zaawansowane-adres e-mail
w koncie administratora
-
Ponawiam pytanie, tzn jak zmienić mail sklepu
-
Parametry zaawansowane -> E-mail
-
Parametry zaawansowane -> E-mail
No właśnie to robie i sie nie zmienia
-
gdzie się nie zmienia :)
-
powiadomienia przychodzą na stary mail
-
Do klientów również czy tylko do administracji?
-
Do klientów również czy tylko do administracji?
Przychodzą powiadomienia na stary mail że nie dostarczono wiadomości do klienta np przy rejestracji nowego konta, zmianie statusu zamówienia itp
-
Musisz zmienić ustawienia smtp jeśli z nich korzystasz dla poczty