Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: spider813 w Luty 11, 2010, 03:07:48 am
-
Mam mały problem. Oczywiscie nie czaje rozwiązania problemu związanego z metodą wysyłki.
Problem tkwi w tym że klient chce zrealizować zamówienie i przechodzi do działu przesyłki a tam ku mojemu zdziwieniu wyskakuje taki napis : "Nie posiadamy kuriera, który dostarczy przesyłkę pod wskazany adres " .
Pytanie co zrobić z tym jak zrobić żeby takowy dostawca czyli Poczta Polska pojawił się na liście. Proszę mnie nie odsyłać do poprzednich postów. Sprawdzałem je i nadal tego nie rozumiem. Chce jeśniejszego wyjaśnienia. Ustawiłem wszystko jak trzeba tylko mam jeden problem z ustawieniem "Stany/województwa" a konkretnie nie wiem jaki jest kod ISO i nie moge tam wybrać z listy Kraje Polski jest do wyboru tylko "Stany Zjednoczone".
Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
-
Problem rozwiązany.
Otóż to robiłem pewien błąd. Trzeba było w sklepie przypisać strefe którą presta shop robi automatycznie. Ja zrobiłem swoją strefe o nazwie Polska a tak nie wolno !!!!
Trzeba przy ustawianiu strefy w naszym kurierze wybrać strefe Europe i w zakres cenowy oraz zakres Wagowy poustawiać wartości do naszego kuriera.
Jeśli tak jak ja pousuwałem strefy Europe itd itp to mogę powiedzieć tylko tyle że będzie trzeba pogrzebać w bazie danych. Niestety jeśli chodzi o przywrócenie tego to zrobił to mój brat.
:) Teraz kurier jest widoczny w sklepie!!!
Pozdrawiam