Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: daniel86 w Marzec 03, 2010, 05:56:27 pm
-
Witam. Posiadam Prestashop 1.3.0 alpha 1 po polsku zainstalowane na serwerze nazwa.pl domena podpięta pod serwer również z nazwa.pl E-mail z nazwa.pl i mam problem z mailami
klient SMTP:
Wyślij mail jako TEKST i HTML
Serwer SMTP : domena.pl
Użytkownik SMTP: sklep@domena.pl
Hasło SMTP : mojehaslo_do_skrzynki
Szyfrowanie : Brak
Port : 25
Problem polega na tym ze jak mam ustawione "Użyj funkcji mail() w PHP" to e-maile dochodzą do klienta ale jak mam na SMTP to nie działa wysyłanie e-mail do klienta ( potwierdzenie złożenia zamówienia, rejestracji i statusy realizacji zamówień) natomiast z formularza kontaktowego sklepu "kontakt" wszystkie wiadomości dochodzą przy ustawionym jw. SMTP. ustawiałem CHMOD dla plików tak jak trzeba write 777 ale to nie pomaga.
Dodam że sprawdzam to z wp.pl i gmail.com ale niestety nie działa
Bardzo proszę o pomoc. Zależy mi na SMTP.
Pozdrawiam Daniel86
-
Zapytaj na oficjalnym forum. Widziałem tam parę dyskusji na temat obsługi SMTP w preście która doskonała nie jest...
-
na macierzystym forum czytałem wiele tematow ale niestety one nic nie wniosły, a problem dalej pozostał.
instalowałem również
ps 130 alpha 2
ps 125 final
niestety ta sama sytuacja. Jakieś sugestie?
A u was działa SMTP ? czy używacie php mail ?
-
U mnie na home.pl działało tylko smtp, na hostit.pl smtp i mail() działało częściowo.
Po tuningu zgodnie z http://www.prestashop.com/forums/viewthread/40914/help_configuration___use/total_stop_of_all_ps_emails_ps_or_isp mail() działa doskonale - smtp niestety nie.
-
przerobiłem to nie pomogło ;/
-
zmien doemene.
PResta źle działa na nazw.pl i home.pl
odradzam te dwie !!!!
zato polecam:
http://www.prohost.pl/
-
chyba domena nie ma tu nic do tego, problem jest chyba w SSL nazwa wymaga autoryzacji dla SMTP poprzez SSL lokalnie na serwerze nazwy ustawienie portu 25 dla SSL działa, ale nie wychodzi po za nazwę np. wp ; onet ; gmail natomiast przy ustawieniach portu 465 dla SSL tak jak nazwa wymaga, nie idzie nigdzie ani lokalnie, ani globalnie
jakiś fix na to ?
-
Witam,
Miałem bardzo podobne szopki, zainstalowałem nawet 30dniową wersje SSL, kombinowałem dokładnie jak ty i nie wiedziałem czy problem jest po stronie PS czy dostawcy hostingu. Kumpel dał mi swoje dane innego konta (tez ma sklep na innych hostingu) i jak ręką odjął. Proponuje poszukaj kogoś kto da ci swoje dane SMTP na innym hostingu i może okazać się że tam tkwi problem. Fachowcem nie jestem, ale u mnie już śmiga ;),
Pozdrawiam,
Michał
-
z jakiego hostingu korzystasz ?
-
mam na vline.pl i szczerze odradzam. Teraz korzystan z konta SMTP mojego kumpla, chyba na home.pl, ale głowy sobie uciąć nie dam. Straciłem koło miesiąca szukając przyczyny błędów, a problemem okazały się jakieś dziwne ustawienia smtp na moim hoscie :(
-
a port smtp nie ma byc przypadkiem 587 a nie 25? 8)
-
Udało mi się ustawić pocztę na home.pl.
To moje ustawienia:
Domena adresu email: domena.pl
Serwer SMTP : SMTP.domena.pl (najwazniejsze, zeby dodac "smtp" przed nazwą srwera. wtedy wszystko śmiga)
Użytkownik SMTP: kontakt@domena.pl
Hasło SMTP : *********
Szyfrowanie : Brak
Port : 25
Powodzenia!!