Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Marek w Luty 20, 2009, 09:58:56 pm
-
Zainstalowałem wersję 1.1 i podłączyłem platności.pl (w wersji testowej). Przeprowadziłem pierwsze zamówienie potwierdzone płatnością testową - z sukcesem. Dostałem e-maila że płatność zaakceptowana.
I na tym koniec sukcesu... teraz co 15 minut dostaję takiego samego e-maila. Nie pomaga zmiana statusu na przygotowanie czy wysłanie.
Ma ktoś pomysł co jest przyczyną
pozdr
Marek
-
Mam to samo... widze ze minął już jakis czas odkąd się to u Ciebie pojawiło, poradziłeś sobie jakos?
-
Niestety dzisiaj u mnie również pojawił się ten błąd, po dokonaniu płatności przez dotpay status zamowienia zmienił się na opłacone i teraz zmienia sie tak srednio co 8 minut.
Pewnie klientka otrzymuje co 8 min powiadomienie o zmianie statusu zamowienia, masakra,
blagam pomozcie... okaze dozgonna wdziecznosc:)
-
Witam
U mnie również pojawia się ten problem >:(. Mail przychodzi co 30 min.
Udało się to komuś rozwiązać?
pozdrawiam
-
U mnie też pojawia się ten błąd średnio co 4-5 minut.... nie pomaga zmiana statusu na dostarczony...
wyłączyłam powiadomienie mailem w tym przypadku... ale i tak zaśmieca baze...
poradził sobie ktoś z tym?
-
Też mam ten problem, tyle że w przypadku dotpay.pl
Ogólnie to niby działa OK, ale tylko dla produktów "fizycznych". Natomiast jeśli produkt jest do pobrania (np. oprogramowanie, kod itp) to moduł dostaje czkawki i co chwilę zmienia (właściwie powtarza) status transakcji na "Płatność zaakceptowana". Oczywiście wysyła przy każdym 2 maile do klienta - informacje o zmianie statusy transakcji i link do pobieranego pliku.
Przyczyna takiego stanu rzeczy jest to, że serwer dotpay.pl nie otrzymuje prawidłowej odpowiedzi od sklepu, że informacja o transakcji została przyjęta. Będzie to powtarzał w nieskończoność aż dostanie w odpowiedzi komunikat "OK".
Na razie nie wiem jeszcze jak rozwiązać ten problem (dopiero do tego usiadłem), ale na razie odkryłem, jak przerwać tą niekończącą się pętlę: trzeba zmodyfikować zawartość pliku validation.php. Powinien tam znaleźć się taki kod:
<?php
echo "OK";
?>
(Warto oczywiście zachować na później oryginalny plik validation.php)
Po kolejnej próbie dostarczenia statusu serwer dotpay.pl dostanie upragniony komunikat OK i pętla się skończy.
To oczywiście tylko plaster, jak znajdę rozwiązanie tego problemu dam znać.
-
Widzę, że temat założony dość dawno, ale wciąż aktualny.
Mam pytanie, czy ten sam problem dotyczy przelewy24.pl platnosci.pl i dotpay.pl?
Czy tak jak na końcu doczytałem dotyczy on tylko towarów do pobrania z netu, a w wypadku fizycznej wysyłki problemu nie ma?
Jest to dość ważne, bo nie wiem którego usługodawcę płatności wybrać, żeby nienarobić sobie kłopotów.