Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: stoper w Luty 02, 2011, 02:54:23 pm
-
Taki komunikat pojawia się niektórym klientom, nie znajduje zasady i wspólnego mianownika. Sklep działa normalnie wchodzą zamówienia ale czasami trafiają się tacy, którzy zgłaszają nam to bądź nie i porzucają koszyki. Dostawę mamy ustawioną tylko na terytorium polski, czy ktoś z Was miał podobny problem? może jesteście wstanie podpowiedzieć co jeszcze sprawdzić w ustawieniach?
Będę wdzięczny za każda podpowiedź.
-
Komunikat pojawiający się to: "Nie posiadamy kuriera, który dostarczy przesyłkę pod wskazany adres"
-
jak dodajesz kuriera to powinieneś:
- dodać mu zakresy cenowe
- dodać mu zakresy wagowe
- dodać cenę do danej strefy (zapisać ją chociaż ponieważ czasem ją widać ale nie jest zapisana w bazie i to jest problemem).
- zaznaczyć odpowiednie strefy
-
jak wyżej, musisz Pamiętać by zachować odpowiednią kolejność przy tworzeniu form wysyłki, najpierw tworzysz zakresy wagowe/cenowe, później wprowadzasz odpowiednie ceny wysyłki dla tych zakresów.
Zazwyczaj pomijany jest ostatni krok, może przez budowę zaplecza - aby ustalić koszty wysyłki należy kliknąć główną zakładkę "Wysyłka", później przejść do dolnej części okna gdzie można ustawić wspomnianą wartość (ceny).