Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: krzysiek82 w Luty 03, 2011, 08:34:25 pm
-
Witajcie
Używam presty w wersji: 1.3.1.1 i posiadam następujący problem. Nie dochodzą maile ani do klientów ani do mnie (np przez opcje kontakt pojawia się błąd 1. wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości) Podczas testowania wysyłania w panelu administracyjnym można czekać w nieskończoność a i tak nic się nie wysyła. Przy użyciu SMTP próbowałem konfiguracje na poczcie o2.pl i gmail niestety efekt jest dokładnie taki sam czyli nic się nie dzieje. Bardzo proszę o pomoc bo nie mogę sobie już z tym poradzić, przekopałem forum ale niestety definitywnego rozwiązania tego problemu nie znalazłem.
-
z jakiego serwera korzystasz ?
-
to prywatny serwer a nie jakiś znany niestety, więcej informacji http://opony.systemsc.pl/info.php (http://opony.systemsc.pl/info.php)
-
Udało mi się zdobyć dostęp do poczty na tym samym serwerze, wysyłanie maila testowego kończy się powodzeniem (taki komunikat) jednak, żaden nie dochodzi, także podczas wysyłania maila do sklepu przez zakładkę "kontakt z nami" nadal otrzymuje błąd:
Wystąpił 1 błąd :
1. wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości
Nie mam już pomysłów jak sobie z tym poradzić. Bardzo proszę o wskazówki.
-
również mam problem z wysyłką maili, także testowego, nie działa formularz e-mail sklepu. Próbowałem konfiguracji SMTP zarówno maila z domeną sklepu (na 1and1) oraz z priv maila z interia.pl
bez sprawnych e-maili trudno żeby dobrze działał sklep :-\
-
Podam rozwiązanie problemu dla potomnych.
W klasie Mail.php w okolicach linii 103 znajdujemy kod:
$to = new Swift_Address($to, $toName);
Wystarczy go zakomentować i wszystko działa jak należy ;-)
-
Podam rozwiązanie problemu dla potomnych.
W klasie Mail.php w okolicach linii 103 znajdujemy kod:
$to = new Swift_Address($to, $toName);
Wystarczy go zakomentować i wszystko działa jak należy ;-)
Czy kolega mógłby bardziej rozwinąć temat dla potomnych i laikó zarazem.
Walczę z tematem niedochodzącej poczty od 3 dni i pokonać go nie mogę.
SKLEP
-
Tylko co tu rozwijać? Przecież rozwiązanie podałem "na tacy"...
-
Nie dawał mi spokoju ten problem więc postanowiłem znaleźć przyczynę.
Dlaczego na niektórych hostingach tak się dzieje - nie wiem - jednak lekiem na to jest:
Katalog Tools/Swift odszukujemy plik klasy swift.php
Jego nagłówek wygląda tak:
require_once dirname(__FILE__) . "/Swift/ClassLoader.php";
Swift_ClassLoader::load("Swift_LogContainer");
Swift_ClassLoader::load("Swift_ConnectionBase");
Swift_ClassLoader::load("Swift_BadResponseException");
Swift_ClassLoader::load("Swift_Cache");
Swift_ClassLoader::load("Swift_CacheFactory");
Swift_ClassLoader::load("Swift_Message");
Swift_ClassLoader::load("Swift_RecipientList");
Swift_ClassLoader::load("Swift_BatchMailer");
Swift_ClassLoader::load("Swift_Events");
Swift_ClassLoader::load("Swift_Events_Listener");
Dopisujemy to tej listy:
Swift_ClassLoader::load("Swift_Address");
i cały problem znika jak ręką odjął ;-)
-
Witajcie.
Ja z kolei mam taki problem w najnowszej wersji...
od: djvolt@xxx.pl przez xxxxx.pl
odpowiedz do: djvolt@xxx.pl
do: Qk9L <biuro@xxxxx.pl>
data: 20 marca 2012 01:18
temat: [xxxxx.pl] Wiadomość z formularza kontaktowego
: Ważna głównie ze względu na słowa zawarte w wiadomości.
Dlaczego nazwa zamiast BOK wygląda tak: Qk9L?
-
to dla kogoś nowego tak jak ja
u mnie był taki problem, że nie dochodziły maile z formularza kontaktowego
dopiero po zmianie wpisów w bazie danych w tabeli ps_contact
zaczęło wysyłać prawidłowo
jeśli ktoś wie gdzie na zapleczu edytuje się te wpisy
chodzi o zmianę maili do
Dział obsługi klienta
i Webmaster
to proszę tu wpisać jak będę jeszcze kiedyś szukał rozwiązania to może się przydać