Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Konfiguracja => Wątek zaczęty przez: Matushek w Maj 25, 2011, 09:10:19 am

Tytuł: Wybór płatności i e-mail z zamówieniem - Problem
Wiadomość wysłana przez: Matushek w Maj 25, 2011, 09:10:19 am
Witam,

na samym początku uprzedzę, że przygodę z Prestashop rozpocząłem całkiem niedawno, tak więc proszę o wyrozumiałość :)

Podczas korzystania z mojego sklepu napotkałem następujące problemy:

1. W sowim sklepie mam ustawione następujące opcje dostawy (obrazek poniżej):

(http://auto.ehost.pl/dostawy.jpg)

Jak widać dostępne są opcje tylko dostawy Pocztą Polską po przedpłacie (ekonomiczna lub priorytet) oraz za pobraniem (ekonomiczna lub priorytet). Tak więc klient który realizuje dodane do koszyka produkty poprawnie przechodzi przez okno: "Podsumowanie", "Logowanie"