Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Instalacja => Wątek zaczęty przez: ogrodom w Kwiecień 17, 2009, 03:31:53 pm

Tytuł: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: ogrodom w Kwiecień 17, 2009, 03:31:53 pm
Otworzyłem sklep i niestety nie był skonfigurowany moduł paypal
i klient zamówił towar i niestety wysłał pieniądze do prestashop.com
jak można anulować przelew i zwrocie klientowi pieniądze powrotem na konto
pieniądze poszły za artykuły było to zaznaczone
Potrzebuje pomocy nie wiem co robić??
Tytuł: Odp: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: chinskimandaryn w Kwiecień 17, 2009, 06:54:21 pm
Do prestashop.com?
Tzn. na jaki e-mail - jakie konto PayPal?

Ktoś musiałby mieć konkretne konto e-mail, a jeśli takiego konta nie było, to małoprawdopodobne, aby PayPal przyjął taką zapłatę??
Tytuł: Odp: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: ogrodom w Kwiecień 17, 2009, 10:17:51 pm
chodzi o to ze w sklepie prestashop jest taki moduł paypal
jak sie go zainstaluje i nie skonfiguruje to wszystko domyślne jest na prestashop

PRESTASHOP to firma
 

a adres to
   contact@prestashop.com

i oni otrzymali ta zapłatę i jak zrobic zeby oni anulowali ta zapłate??
Tytuł: Odp: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: chinskimandaryn w Kwiecień 18, 2009, 10:34:24 am
Hmmm ... no to myślę, że do nich trzeba na wskazany adres napisać.
Tytuł: Odp: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: chinskimandaryn w Kwiecień 18, 2009, 10:54:22 am
Jedna uwaga adres jest inny:

Z tego co sprawdziłem na demo:
http://svnpl.prestashop.pl/


(http://img168.imageshack.us/img168/3860/zrzutekranu4.png)

standardowo w module podano:
paypal@prestashop.com
Tytuł: Odp: problem pomocy!!
Wiadomość wysłana przez: ogrodom w Kwiecień 20, 2009, 10:22:33 am
Wszystko się udało pieniądze zwrócone
uznaję wątek za zamknięty
dziękuje za pomoc :)