Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Instalacja => Wątek zaczęty przez: ogrodom w Kwiecień 17, 2009, 03:31:53 pm
-
Otworzyłem sklep i niestety nie był skonfigurowany moduł paypal
i klient zamówił towar i niestety wysłał pieniądze do prestashop.com
jak można anulować przelew i zwrocie klientowi pieniądze powrotem na konto
pieniądze poszły za artykuły było to zaznaczone
Potrzebuje pomocy nie wiem co robić??
-
Do prestashop.com?
Tzn. na jaki e-mail - jakie konto PayPal?
Ktoś musiałby mieć konkretne konto e-mail, a jeśli takiego konta nie było, to małoprawdopodobne, aby PayPal przyjął taką zapłatę??
-
chodzi o to ze w sklepie prestashop jest taki moduł paypal
jak sie go zainstaluje i nie skonfiguruje to wszystko domyślne jest na prestashop
PRESTASHOP to firma
a adres to
contact@prestashop.com
i oni otrzymali ta zapłatę i jak zrobic zeby oni anulowali ta zapłate??
-
Hmmm ... no to myślę, że do nich trzeba na wskazany adres napisać.
-
Jedna uwaga adres jest inny:
Z tego co sprawdziłem na demo:
http://svnpl.prestashop.pl/
(http://img168.imageshack.us/img168/3860/zrzutekranu4.png)
standardowo w module podano:
paypal@prestashop.com
-
Wszystko się udało pieniądze zwrócone
uznaję wątek za zamknięty
dziękuje za pomoc :)