Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: korben78 w Czerwiec 29, 2011, 11:02:42 pm
-
Witam.
W zakładce zamówienia można zaznaczyć jego status, czy istnieje jakaś specjalna kolejność w wyborze akcji dotyczącej zamówienia?
pozdrawiam,
-
Chyba nie tylko dla mnie to problem? :-\
-
Witaj,
Co do statusów to sam wybierasz jaki status ustalisz.
Jedyne co jest istotne to przy sprzedaży produktów wirtualnych aby produkt został wysłany do klienta musisz zmienić status zamówienia na płatność zaakceptowana.
W wszystkich innych przypadkach status nie ma znaczenia.
Zapraszam do udziału w ankiecie (http://prestabook.pl/prestashop/ocen-poziom-pomocy-forum-prestashop-t23.html)
Pozdrawiam
-
Chyba jest to tylko dla twojej i klienta wiadomości.
Bo jak rozumiem, to przy zmianie statusu zamówienia, zostaje wysłany mail z informacja do klienta?