Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: korben78 w Czerwiec 29, 2011, 11:02:42 pm

Tytuł: status zamówinia
Wiadomość wysłana przez: korben78 w Czerwiec 29, 2011, 11:02:42 pm
Witam.

W zakładce zamówienia można zaznaczyć jego status, czy istnieje jakaś specjalna kolejność w wyborze akcji dotyczącej zamówienia?

pozdrawiam,
Tytuł: Odp: status zamówinia
Wiadomość wysłana przez: korben78 w Lipiec 07, 2011, 09:14:29 pm
Chyba nie tylko dla mnie to problem? :-\
Tytuł: Odp: status zamówinia
Wiadomość wysłana przez: PrestaBook.pl w Lipiec 11, 2011, 09:13:00 am
Witaj,
Co do statusów to sam wybierasz jaki status ustalisz.
Jedyne co jest istotne to przy sprzedaży produktów wirtualnych aby produkt został wysłany do klienta musisz zmienić status zamówienia na płatność zaakceptowana.
W wszystkich innych przypadkach status nie ma znaczenia.

Zapraszam do udziału w ankiecie (http://prestabook.pl/prestashop/ocen-poziom-pomocy-forum-prestashop-t23.html)
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: status zamówinia
Wiadomość wysłana przez: gav w Lipiec 14, 2011, 11:19:58 am
Chyba jest to tylko dla twojej i klienta wiadomości.
Bo jak rozumiem, to przy zmianie statusu zamówienia, zostaje wysłany mail z informacja do klienta?