Polskie wsparcie PrestaShop

PrestaShop => Dla początkujących => Wątek zaczęty przez: adi87a w Sierpień 01, 2011, 10:51:58 am

Tytuł: E-mail o zamówieniu do administratora
Wiadomość wysłana przez: adi87a w Sierpień 01, 2011, 10:51:58 am
Witam, co muszę zrobić aby w momencie gdy ktoś złoży zamówienie na jakiś produkt w moim sklepie, by doszedł do mnie mail, że ktoś złożył zamówienie? Aktualnie gdy klient złoży zamówienie, on otrzymuje informacje na mail, że kupił dany produkt a do mnie nic nie dochodzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. ;)
Tytuł: Odp: E-mail o zamówieniu do administratora
Wiadomość wysłana przez: scholl w Sierpień 01, 2011, 10:43:58 pm
Część,
1) przejdź do zakładki moduły,
2) znajdź moduł powiadomienia e-mail i zainstaluj,
3) wróć do tego modułu i kliknij "konfiguruj" ....
Tytuł: Odp: E-mail o zamówieniu do administratora
Wiadomość wysłana przez: adi87a w Sierpień 02, 2011, 11:59:01 am
Działa, dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam :)