Polskie wsparcie PrestaShop
PrestaShop => Błędy => Wątek zaczęty przez: krupek w Listopad 21, 2011, 02:12:54 am
-
Witam serdecznie,
wdrażałem ostatnio 2 Presty i spotkałem się w nich z poniższym problemem:
klient bez problemu może złożyć zamówienie, opłacić je ( integracja z płatności.pl, paypal - w każdym wypadku to występuje) i dostać na maila automatycznie wygenerowaną fakturę.
Problem w tym,że samo zamówienie "znika" :) Nie pojawia się nigdzie , ani admin nie dostaje powiadomienia na maila, ani w panelu nie jest zawarte w zamówieniach (nie ma go w tych opłaconych, w tych do wysyłki - generalnie po prostu nie ma zamówienia nigdzie - jak gdyby nigdy nie zostało złożone. A pieniądze na koncie platnosci.pl są).
W czym może leżeć problem?
-
Skoro wdrarzasz to robisz to za pieniądze, więc nie licz na pomoc za darmo. odezwij sie na pw. ustalimy koszty. Bo widać że jesteś początkujący a już się bieżesz za wdrożenia. moja rada zwolnij . pozdrawiam i czekam na pw.
-
mam ten sam problem w moim sklepie, od momentu kiedy uruchomiłem platnosci.pl przestaly mi sie pojawiać zamówienia w panelu. Czy może mi ktoś pomóc, co mam z tym zrobić?